Cumu celebrà a Pasqua in Russia?

Una di e pochi vacanze chì sò celebrati da a maiò parte di a ghjente hè di Pasqua. In parte cù l'annu novu è u so anniversariu, quasi tutti celebrenze. Dumenimu Bright hè sempre cilibratu in a primavera, a so data hè calculata da u calendariu lunare è dependa da a Quaresima. Questa festa hè assai centenarji d'anni, ma e tradizione è i tradizione di l'antichità sò sempri priservatu.

Storia di Pasqua in Russia

Prima di l'avventu di u Cristianesimu, parechji pòpuli cilibraru in primavera un rinnovu di a natura è a resurrezzioni di i so dei. In u nostru paese eranu vacanze di primavera pagani. Ma cù l'intruduzioni di u Cristianescu, i tradizioni di a so celebrazione fù trasferitu à Pasqua. Hè cilibratu in Russia da u 10u seculu è a so significazione hè una gioia in a risurrezzione di Ghjesù Cristu.

Cumu celebrà a Pasqua in Russia?

Prupara a Pasqua di Pasqua per questa vacanze longa. A simana prima di a Resurrección luminosa di u Cristu hè chjamatu passione. E persone si sò impiegati à a limpieza è preparanu a casa è u so corpu per a so reunione. La patrona lavagna è lavate a casa, lavate è puliti. À questu tempu, puliziau i frames d'inviu è lavò i finestri. L'ultima semana di a Quaresma hè a più difficata. Dunque, unu deve puru purificà i penseri è passene più tempo in a preghiera.

I tradizioni di celebrà a Pasqua in Russia sò sempre osservati. Ancu micca cridenti chì ùn anu assiste à a iglesia impuglianza di uovo, tombanu pasticci è cocchi bunissimi. Eccu i simboli più cumuni di a Pasqua in Russia. Ci hè un costumbrismu specialu chì sò truvati solu in questu paisanu. Per esempiu, a ghjente volte à visita un altru è trattà cù boni ova pittatu. Solu in Russia hè stu ghjocatu disprezzu: si sbattianu cù l'attepieddi di un ovu. Hè cume chì quellu chì quede intactu, questu anni hè sanu è felice.

Per assai, Pasqua hè una festa vera, chì simbulizeghja u rinnimentu è a rinnovazione. A ghjente in ssu ghjornu fistutu è fassi un bè, piaccendu i ghjoculi divertiti è manghja deliciosu. Per sapè a risposta à a quistione, "Quale data hè Pasqua in Russia", unu pò circà à u calendariu Ortodoxu, induve a data di a festa hè calculata per parechji anni avanti. Di solitu la data "floats" entre u 4 d'aprile è u 1 di maghju.