Àffiate di u prugnu - cume i pattu?

Prune - cumunu in un arbre fruttu di u clima temperatu, purtatu fruttu succu dulce è agrìbule. Comu à qualsiasi cultura di giardinu, a prugna hè propensa à dannu da e parolle, una di quale hè un pulgognu purpinuatu.

Caratteri biològichi di pulatorii

Stu insettu mudernu mudernu creanu culonii siechi chì coprenu a parti inferma di e foglie è i ghjovani rimjiet. In u vaghjimu, i purifichi impone u uvaghji, da quale, cù l'iniziu di i ghjorni di rinfrescante, i larvigli apparenti. Cuminciendu à i zuccheri di l'arbre, crescenu in rapidità è di nascita nova fede. Quandu a pianta in ruina si deve a satisfacer l 'appetite di u stabilimentu aphid, l'insetti anu una pusterità cù l'ale, capaci di vola è produse di 15 à 17 generazioni nantu à l'estiu.

Afidi illuminati in u prucessu di l'attività vitale U zuccheru attrae annitanti, mosca è vingeste. Anti priservani i pulatorii è si scupremu in l'antichi d'insetti femini durante u periodu friddu di l'annu, cusì assicurendu a viabilità di u parasite.

Pulìfichi di a lotta nantu à a prugna

I Giardinieri, chì i frutti di i frutti sò affettati di una culonia di insetti, ùn sò micca sempre sapè cumu si tratta cù pulatorii in un prugna. E misuri à cumbattà i pulatori di peste si sò basati nantu à l'usu di 3 mètudi basi:

U metudu tecnologicu è biologicu prumove per u cultivo di e cunduttate chì sò pocu cuncibili di pulifichi, cum'è cipudine, l'agliu è a camomile Dalmatica, è u rejetu di i pianti chì anfidi i pulifichi, cum'è limi, tedeschi, malva, cosme, nasturtium è begoni. Forsi oghje nantu à i pianti di giardinu chì attruranu l'anziani naturali di i pulatorii. Cusì à attraversà a maribruna - u primu killer di pulifichi - in u giardinu, l'incima è a mustarda sò piantati, è per attruvarru un altru devourer d'un insettu preghjudiziu - un babbler, a pianta di e umbellate (carotte, taglioli, incimenu è fiòfo ).

Inoltre, u metu tecnologicu-biològicu implica l'attrazione di l'uvaghji - inganti naturali di pulumpichi per mezu di u dispusitivu di starling-houses.

U mezi meccanicu cunsiste à friddà i foglie affettati, i rizzi giovani è di ruborbu l'aseddi aifidi cù una bona capedda d'acqua da a manghja.

Pi fari un prudòniu di pulifichi?

U modu chimicu per pettini pulifenu hè u so effettu più efficau è durabile. I rimedii effettui per pulifichi nantu à drenazione sò suluzione di preparazione S-30 (300 ml per 10 l di l'acqua), "Karbafos", "Sharpei", "Inta-Vir" (solu sò preparati in accordu di l'instructions). Pudete utilizà una emulsione di sapone di kerosene, chì pò esse mischera cù un poca cantità d'acqua calenta, 80 g di kerosene è 40 grammi di sapori di robba. L'emulsione hè dilujata in 10 litri d'acqua - è a suluzione pò esse usata per spraying.

Per contru à i pulatori molti sò ancu utilizatu infuzzioni di certi pianti: celandina, patata è tomate, cipolle, cipolle, cipolle, chili. In l'arburi trattati cù solu solu di u vegetale, u gustu di foglie è rimessi cambiani, chì u parasite ùn piace micca. L'infuzzioni di i pianti sò un modu mediatuali di pugna è significativamente riduce u numaru di pulatorii, ma di tutte di ùn guarda micca.

U trattamentu di prugnoli da i pulatorii di pezzulli sò da esse cuminciati à a prima primavera. U spraying seguente hè stallatu à u principiu di l'apertura di u fogghiu, è u terzu trattamentu hè timatu à a fase di sparghje l'uchi. Quandu si scupreru novi colonie pulidichi, u trattamentu cù solu solu hè ricunnisciute in l'estiu.

U pulidiu sò più spessu affettati da e piante devastate. Per rinfurzà l'arbureti fruttu, u razzamentu suprana hè usatu cù una suluzione di superfosfat (10 g per 10 litri d'acqua).

Cù un attuiu attivu à u cuntrollu di pesti, salvà a salute d'arburi è aiutà à ottene un bonu pruduttu!