Dill - pianta è cura

Dillu hè abbastanza cumuni per a nostra tavola. L'aghjunghje à insalati, sopopi, secondi corsi. L'usemu in forma fresca o secca. Ma per crecià un colpu veramente utile, è ancu abbundante, ùn hè micca cusì simplice!

Silhubu creatu allora

Sì nantu à i letti di i fili di u vignaghjulu cun un cultu veru assai brillanti, è ùn hà mai hà sappiutu crescenu un pane veru, hè pussibile chì avete fattu sbagliu à u piantaggiu è cura l'anet. Cunsigliate i reguli basi di cultivà successu.

  1. U primu u più impurtante: di sempre aghju verdi freschi nantu à a tavula, varietà cù varietà parechji volumi d'averebbe compru una volta. Una volta cada dos mesi, i novi graneddi sò stati.
  2. Prima di cultivà e cimee di dillu, avete da preparà a terra dritta. Hè bisogna sia troppu larghezza, cù un altu cuntenutu di nutrienti. Se assicura un ghjornu in ghjornu longu è pruduzzione abundante, i primi rimjiet ùn deve micca avè espertu. A sera nantu à u situ sianu hè neutralizatu cù cal.
  3. I Seeds sò pre-soaked. Absorbi l'umidità è l'inzergata, per via di rapidamente sprota in u locu. Plantenu subitu dopu à stà in l'acqua per uni pochi ghjorni. In u stessu tempu, ponu stà secondu.
  4. U cultivatu è u mantenimentu di l'inciori dopu à u piantaggiu è l'apparizione di i primi prudutti prduperimenti ciuci è fertilizate cù fosfate è potassiu.
  5. Sow deve esse cusì chì trà e piantini ùn hè micca menu di 10 cm, è trà e fila di 30 cm.
  6. Per u sfruttamentu di l'aneto è di i boni cura, vale a pena sceglie u tempu. U ligami più favorevoli hè u sbarcu per l'invernu prima di a fretu o di a primavera. Durante a pianta invernale, i casgi sò sipati 4 cm, in a primavera - 0,5 cm.

Cumu cresce u bon fiullu?

Sittintinu stissu, cultivà l'aneto in un terrenu apertu ùn hè micca difficiule. Ma per crecià una veramente bona culpa ùn hè micca cusì faciule. I ghjardinaghju cunnisciutu chì u prublema più cumuni chì facenu quandu anu crescenu in l'apertu hè orribiliatu o rinfrescante verte. Ci hè parechje razze per chì l'incielata ghjusta giallu:

A spessu, l'estate di u vitturi affruntenu ancu in pezzi aneta. Comu regula, greens affect pulpus . Ci hè parechje modi per contrule stu prublemu. A più sicura di elle hè nettie. Cumu si tratta di pulatorii nantu à l'aneto cù l'aiutu di l'ortiga: finamente chop è insistite à l'acqua per una settimana. Quessi pocu ghjorni in una fila, sta infusione duveria esse stati bedriddeni. I vegetali perfettamente assorbenu tutte e nutrienti è in pocu di ghjorni ùn ci hè resistenza à i pulatorii.

Un altru mètudu, cumu si tratta di pulatorii nantu à l'aneto, hè basatu annantu à l'usu di cinni. Hè spressu l'acqua calda è si abbandunate a notte. A mane à a matina, a suluzione hè filtrata è un sapunzu rossu hè aghjuntu. Questa suluzione hè spuljata cun cameri. Dopu qualchì tempu, rinite cù l'acqua.

Pudete aduprà capre di cipolla è ciabbula. Tuttu chistu hè spartu cun acqua fogera, insistia per trè ghjorni. Dopu stu tempu, a mistura hè filtrata è embuscatu. Quandu i manca di signori di pulifichi, i letti sò trattati cun questa infuzione.

Quessi ghjurnatanti stanu bisognu perchè l'aneta si sviluppa male. U prublema si casu ùn ci sò micca boni nutrienti in u locu, in particulare nitrogenu. Cù una mancanza di fòsforu, u follu pò ancu acquistà un pianu tintu. Hè per quessa chì ùn avete bisognu di scurdà di l'alimentazione, ma ùn pò micca esse generale. Verbi assai assume tuttu ciò chì portanu in u locu.