Perchè ùn pò micca incarite e donne avè u cimiteru?

U nostru populu hà pensatu longu in i signu. È, se a vita relativamente ordinale hè creatu bè, dopu, riguardu à a donna incinta, certamenti - un centu una duzina. Aghju amparatu chì a donna embarassada ùn pò passà à u cimiteru. Eppuru, avete bisognu di capiscenu, almenu per calmà l'ànima, perchè "l'oru hè extravutu da a terra, è u sapè - da u libru". Hè ciò chì hà assicutatu à sapè.

1. Embarazo è cimiteru in termini di filusufìa. U Pregnant hè sempre assuciatu cù u principiu di una nova vita. Un cimiteru, per contru, hè cunsideratu un certu signu di u fini di a vita. L'opusce di sti cuncetti è dà un occasione di dubbidi nantu à a prisenza à u funerale durante a gravidanza. U ciclu di a vita si constantemente alterna cù a nascita è a morte, ùn cambia micca, è una donna chì porta una nova vita ùn cumpara micca u cimiteru induve a vita di l'altri persone finisci.

2. L'opinione di a chjesa si prumove di e donne chì si ponu accumpagnà u cimiteru è u funerale. I servitori di a chjesa, crede chì visitate u cimiteru è cunmbiguendu u mortu hè a nostra rispunsabilità in a vita. È hè pussibile è necessariu per tutti, ancu e pregnant women. Cridenu chì u Signore Diu envia a so benedizzione à quelli persone chì ùn si scurdanu micca di i so parenti mortu, i so antenati. Ma avemu avertitu chì hè bisognu di fà da un core pienu, micca per a curazione. Quandu una donna embarassada ùn senti micca bè, ùn vanu à u cimiteru, hè megliu per stallà u viaghju per un oltre ghjornu.

3. L'opinioni di i psiculoghi, perchè e donne chì ponu avè micca incuraghjite à u cimiteru. Questa superstitione cum'è u gravidenza, u cimiteru è u funerale pò ancu esse spjegata in u liceu scientificu. I medichi ricurdamu, chì qualsiasi emuzioni negativi influenzanu negativamenti in u statu di salute di una donna è u so avvena babbu. À u funerali, a tensione interna hè particularmente amplifikata, chì ùn hè micca influenzia à a salute in u megliu modu, perchè hè statu longu pruvucatu chì a causa di parechje malati è e malatie hè l'accentu. In particulare, ci hè necessariu a cura di i nervi in ​​i primi tempi di a gravidanza. Ma in vita, ci ponu esse diverse situazioni duvete bisognu à fà un funeral. Allora pruvate cumunicà cumu cù i duluri, seguite a manu, pruvate à calviri in ogni modu, è più impurtanti, pensate à u vostru nascitore.

Sì avete un desideriu di visità a fossa di i so parenti morti o l'amici, ma questu ùn vi induve teme o emozioni negativi, i medichi ùn anu pussutu prupone i vostri impulsi. Ma sempre, ricordate, a vostra attitudine per tuttu ciò chì passa ùn devi micca a salute è u sviluppu di u zitellu!

4. Chì cerenu i fori dicenu d'ecunità chì una donna incinta pò andà à u cimiteru? Parechje fori di e mare futuri sò chjosi di dumande simili. L'opinioni varianu. Qualchidunu cunsigghiate à e donne chì incannucciate micca per "cuntattà" u mortu, scantatu chì u corpu di a mamma di u babbu ùn anu micca avè un anziano guardi, è per quessa hè indefiutivu contr'à i "forzi scuri". L'altri argenu chì hè megliu per e donne incinta in ùn vultà in tutta a cerimoniu, o pudete dite à u fieru, fendu candele in a chjesa per ellu. Ma tutta a diversità dipende a gravità di u piacè è a vostra attitudine in l 'avvenimentu.

Certi ghjunti incinteghjenu micca di pensà di visità a tomba d'un amatu à tuttu. À u cuntrariu, ci duna paci di mente, micca state stressful è depressiva.

Ma, si vai in lochi di cungiquenza di e persone, pensate à "terrestre" - diversi tipi d'infezioni è virus. Ùn vi scurdate chì pudete lubricate u vostru nasu cun l'unurisimu d'ovalina. Queste rimediu innesu hè efficace in a prevenzioni di ARI o ARVI chì, per u zitellu, pò esse più periculosu ch'è tensu psicologicu.