Pucu èssiri preguitu in u cimiteru?

Infatti, ogni donna pò face u prublema di decisione per esse a pregnant à un cimiteru. Dopu tuttu, questu hè una quistione impurtante è ardente. A maiò parte di i paesi di i citadini tendenu à u fattu chì a futura madre ùn hè in modu "in cuntattu" cù u mortu. Ma ci hè un altru parte à u dilema: pudete guidà una persona à l'ultimu via, ma ùn avete bisognu di participà à alcune rituali o vai à u fècheghju.

L'aspettu psicologicu di u prublema di se esse possibbili per i femini in partire chì visitanu u cimiteru

Ogni noi hà u so propiu persunale di resistenza à i stresses, emozioni è emozioni. Un certu categurione di matri in expectante ùn pèrdite micca un tempu pensendu à vede o una donna pregnant chì pò passà à u cimiteru o micca. Ùn importa micca quantu stranu questu puderà chjappà, per parechji, l'oppurtunità di vultà à u locu d'un omu amatu significa l'uttene un descargu psicologicu, calmendu è diventendu più pacìfichi.

Hè assai canti diffirenti sò, se a vuluntà di visità a tomba o si và à u funerale hè, ma u teme di tutte e queste azzjonijiet è a pussibilità di dannu à u zitellu hè ancu presente. U dilema hè, sicuru, assai seriu, è l'scelta si deve esse fatta in favore di u to babbu. In ogni casu, siddu l'impussibilità di visità u cimiteru di una donna incinta sottumessa à risurgiu forti è a presenza psico-emotiva severa, ùn deve esse micca influinzatu da i preghjudizii.

Ancu i servitori di a chjesa credenu chì e donne in u cimiteru pò andà andonu in una "pusizione interessante" in no way is a contraindication à a possibbiltà di visitari posti di funerali, cena funeraria è riti funerarii. Anu denegatu l'esistenza di l'energia energetica chjamata, chì suppostite pò dannu u fetu. Tuttu chistu ùn hè nunda più ch'è i conjectures di mummia impressibili è suspicate chì si sparghji l'opinione chì un zitellu chì ghjè in u corpu ùn hà micca u so anghjulu guardianu. Dunque, hè cunsideratu chì u gravidanza è u cimiteru sò cuncetti assulutamente incompatibili.

E avutri alternattivi?

Sì i credenze chì e donne chì sò pregnant ùn sò micca permessi in u cimiteru, anu vittatu, ci hè a pussibilità di "in absentia" di diceranu addiu o di cumunicà cù u mortu. Pudete fà questu mentale, visitendu a chjesa è mette una candela per a so ànima. Ùn deve esse turminatu da u rimorsu, avete un baziumentu bellu boni. In fatti, funeri è ricordi sò una carica emotiva pisanti, chì ùn pò micca esse sustinuti da ogni donna. Impregnata pudete andà à u cimiteru, almenu per furnisce un supportu ravellu à i parenti è l'amichi di u mortu, affirmate u rispettu è onore.

Hè difendiziu per passà a ghjente in u cimiteru?

Sì avete decide ancu assiste à un funeral o a tomba d'una persona estimata, ùn saria micca superfluous per lubricate u nasu cun l'ungimentu d'oxolin. Dopu tuttu un gran numaru di pirsuni pò esse una fonte d'infizzioni cù variate malati respiratorii, chì a donna in a situazione ùn hà micca bisognu.

Inoltre, u parte negativu di u prublema di se esse possibbili di andà à u cimiteru incinta, hè una chance assai veru di aborto . Hè all about the same notori experiences è stresses. À l'ansietà eccessiva hè abbastanza capaci di causà a tense nervosa di i musculi di l'utru (tonu) chì cumincià à cuncorda è rifiutà u fruttu ahead of time. Fate cunsultate u vostru meditru annantu à adopri i medicazione sedative adatti per evitari u cunsiquenzi periculosi di una cumminazione cum'è u cimiteru è l'gravidanza.

Ùn avemu bisognu di circà a decisione di una quistione, cumu preguite in un cimiteru, in parechji fori è blogi. Hè bisogna solu per a vostra decisione.