Eli Saab

Molti avè amparatu u libartariu Lebani designer Eli Saab dopu l'Oscar in 2002. Allora in u so vestitu per a statuette d'oru vinni a famosa attrice Halle Berry. Era questu vestitu cù un corpu trasfurtero è u bordatu fiurali, cù una fioritura di borgogna è un trenu di taffeta, hè statu indicatu per quandu 331 seconde nantu à scrini di TV in tutti i Stati Uniti. Hè stata ricunnisciuta com'è l'armata più brillanti, più spiciale è bella di questa sera.

Biografia di Elie Saab

Eli hè natu in u 1964 in a cità Lebanesa di Beirut. Da a zitiddina, hà amparatu un interessu di costura. Hè per quessa ch'ellu era predittu di diventà un sutore in u futuru. A strada, era prestige per avè una professione in Libanu. Avà solu u ghjovanu designer ùn era micca attatu à a pruspettaria di esse un sestu simplice è di costura di costumi tradiziunali. Va à Paris per studià, ma prestu cuscinu chì u longu modulu di l'aprenu ùn hè interessante da ellu à tuttu. Dopu pocu annu, ritene à a so cità è apre un taller di costruzione. Ùn ci hè micca scappatu di custruisce costumi è ropa senzilla, ma in vestiti di cunvegagnu di notte luxe. E ùn ùn perde. U primu coleta di Eli Saab facia una sensazione vera. Pùa si parlavanu di ellu cum'è un ghjovanu genius in u mondu di a moda. Malgradu u tempu difficultu, u so studiu floreu, perchè tutti e donne anu vulsutu distractà in i tempi di devastation à qualcosa bella.

In u 1997, u designer addivintà a prima non-italiana in a Càmera Nazionale di Moda Italiana. Uni anni dopu, publica a so prima coleta di pret-a-porte. U High Syndicate Fashion convida à Elie Saab à u show. Era una cunfessione, perchè hè problematicu per un principianti per arrivà.

In u 2005, a prima boutique Elie Saab abraia in Beirut. In u 2007 l'altru boutique hè stata aperta in Parighja, in u Champs Elysées. I so lochi pò esse truvatu in quasi ogni país. Ellu stessu viiu in u so Beirut nativu cù a so mòglia è trè figlioli. Eli Saab hà una visione unica di a moda, cusì crede unsurpassed, magnifica cose chì permettenu a donna per esse bella è sexy. Per questu l'amanu.

Vestiti di Eli Saab

  1. Vestiti di cunte. I mudelli di stu designer - una tipu di travagli di l'arte. Eli Saab, u so vestitutu di cunzessu, fai memorable è luxurious. Molti donne credi chì ùn ci hè nimu cume chì puderia cusì rintentre a feminità è a romanza. I tessuti trasparenti, caru di a tradizione di u sposu è l'incantu. E u preziosu di brodure fa vede brillanu à u focu di i piazzi. In questu equiptu, hè faciule per sente cum'è una reale verita.
  2. Vestiti di sera. Se a zitella voli attruvarà l'attenzione è l'effettu nantu à l'altri, allura ella sceglie u vestitu di u genius Lebanianu. E vistische di vestiti d'Elie Saab sò sempre excelente è unicu. I mudelli cù spaghetti, decocuulu prufunditu, embroideri è ornamenti brillanti - indiscutibamente, i vestiti sò sempre sottu scrutiny à i partiti secular è tappe camini. Eghjule Sarah Jessica Parker, Christina Aguilera, Beyonce è assai altri astri.

Designer Ally Saab hà mai economizatu nantu à tessili caru, lace è preziosa finesse, perchè chì parechji malignuri l'accusindonu per pruvà più prufessiunale da creazione di stili novi. Ma u gratitude di i so clienti palesa per ellu stessu.

Elie Saab Haute Couture passatu sempre à u megliu livellu. In i so vistimenti, l'Urienti è l'Orienti unemu. E fieri multipontulati è incruciate ponenu mudelli creati di pisu. A moda di Ally Saab diventa un stesu successu, prova di novu chì u disinjativu libanese hè sempri maestru di a so articulu.