Cumu cultivà una zucca da e zuccheri?

Pumpkin hè savuroso è utile . Hè adupratu in a cucina è in a cultura di u furmagliu. A crescita una zucca è facilitu, perchè sta pianta hè unpretentiosa è si porta à u giardinu minimum time utili. Scupremu per crescita una zucca da una simplicità, è ciò chì hè necessariu per questu.

Cumu cultivà una zucca?

Per fà cresce una cuttiddia bonita di curnale, avete devi osservà almenu uni pochi cundizioni:

  1. Preparazione di pripremia propria di semen. A maiò parte di carica hè cultivatu cù e piantini, perchè in a terra fredda i so semen ùn sìanu micca ghjonu. Perchè, se pensa à cultivà una zucca da e cipolle, avete bisognu à stà à l'estiu, cum'è regula, pona in u ghjugnu o à a fini di a primavera (in regioni miridiunali), quandu a terra hà digià dinamicatu. Prima di ponae, i pomi averebbe spedite davanti à punching.
  2. Chjucu un bonu locu: deve esse lumino è soleil, perchè a carica ti piace u calore. Inoltre, hè desideratu chì a tarra di u lettu hè ligera è abbastanza fertili. È un requisito più impurtante - a dispunibilità di spazi libbiratu. U lettu da a zucca deve esse espaciosa per chì tutti l'arbuli (vigna) sò fitti è ùn sò micca custritti da i so "vicini".
  3. Sottu putente. Hè pruduttu in i pani à a prufundita à una prufundità di 3 a 5 cm. Ùn importa micca quella parte di u fondu avete da impregnà a fossa. Per fà plantà esse bisognu di cumincià da a mità di un giardinu à i litii, sughjendu entre issi cù 2 m di spazi libaru.
  4. Top dressing. Coperta i zucchetti di calabresi cù una fina capa di compostu o rimuri annullatu. Questu averebbi datu un bon supplye è, à a listessa ora aiutà à ridivà i bbianchi ubiquitous per un tempu. L'altru opzione, avà ancu u drittu di esse, hè cumpressu sottu à u pitore di a pianta - questa hè fatta uni pochi ghjorni prima di l'atterrazione immediata.
  5. Bona cura. Circa una settimana dopu, a pusterità spaveranu, è pudete avè ripigliatu. Pozzu allughjà u fossu di pidamentu, per ciò chì l'acqua righjunghja i radichi, mentre ùn pruvate micca di cascà nantu à e foglie di a pianta. Fate questu quandu a culmu di u latru hè tutta secca, preferibile in prima ghjurnata. Un nuvellu impurtante hè a bisogna di firmà arrizzà un paru di simani prima di cugliera.
  6. Puderete fruttu extra nantu à u zuncheddu per crecià una gran zucca, postu chì un grande ovariu armenu i forze di a pianta è si furmaranu i zitelli. Hè megliu per surtite 3-4 frutta, vicinu à a ràdica.
  7. E, sicuru, e cundizioni obligatorii sò a fecundazione di zucca, cuntrollu di morsu è pesti . A cugliera pò esse fatta quandu u zucchero hè tutta secca, è i frutti saranu aranciari brillanti.