Stones in a viloria - tutti tipi, causa è trattamentu di a cholelithiasis

A cololitie hè una patologìa cun averna diagnusticata, spicialmente in i persone di più di 40 anni. A malatia Gallstone influenza principarmenti a donna, in meni si trovii 5-10 voti menu spessu. Se a malatia hè detta in u tempu, puderete dispunibule di i cuncetti cun mètudi cunsirvatori. In i casi avanzati, solu trattamentu kirurggicu pò aiutà.

Stones in a vespulugia - causa

A natura di a furmazione di cumpretamenti ùn hè micca esse chjarifikata, sò cunnisciuti solu fatturi chì aumentanu u risicu di l'ocurrenza. Hè stata attesta chì a cholelithiasis hè rarissima in i zitelli, a so prevalenza s'incumplighja à alcune una età matura è avanzata. A ciccolisea hè 5-10 volte più prubabile di prugressi in e donne, in particulari dopu à 2-3 partenzi o più.

L'altri pruposti presumitivi chì pruvucanu i vermi:

Tipi di pietre in a viloria

Prima di l'apparizione di strutture sòlidiu, un lignu biliante hè primu formatu. Hè densu, cum'è putty, bile. In u situ statale, hè liquidu, cuntene à u 95% d'acqua. Di u fugliale battariu fugliale graduate in a vescu. Hè una struttura differenti, forma è grandezza (da un granu di suli à u ovu di puddastra), secondu a so cumpusizioni chimica. Tipi di pietre in u visu:

Classificazione per struttura:

Differentiazione di i rougie in furmazione:

Pedichi di u colesterol

Stu tipu di cunciru hè più cumuni ca l'altri, in u 80% di i casi. Tali pezzi in bile sò principalmente di colesterol. Inoltre, i pigmenti è salti di calciu (micca più di 10-15%) pò esse include in a so cumpusizioni. U colesterolu ùn dissolvi in ​​l'acqua è altri liquidi biulogichi, cusì circule in cungiunzione cù particuli coloidali - miceli. Quandu i prucessi metabolichi anu disturbatu, i cussidditimenti abbandunate trà e quali formanu una forma di vessi in a vesiculi. À primu sò chjuche in grandezza, cum'è parechji grana di sabbia, ma creciate pocu, tendenu unificà l'una cù l'altri.

Pedras calcaras

Stu tipu di cuncrete hè struitu contru u sfondate di i prucessi infjammatori. Pedri calcariu di a viloria - u risultatu di a dipusizioni di salti di calciu circa l'accumulazione di bacteriu, picculi granuli di colesterol o cimitali epiteljali. L'agenti causativu più frequenti di a inflammazione hè u E. coli. A volte, i petri di cal na voisina sò furmati da aperazione di iperkalċesi, cù a progressione di iperparatiroliu. Eccu un tipu raru di cunfinimentu.

Pedras pigmentati

A ragiò di l'apparizione di sta varianti di ipositi hè una forma diversa d'anemia hemolitica. A malatìa pruvucà a violazioni di u bilirubinu chì prutrattu, è resultanti à a furmazione di pedichi pigmenti in a viloria. Oghje chì si trovanu sempre in novu, in più di altri tippi di cumprezioni (colesterol o calcariu). In quessi casi, e pietre in a vitela sò furmati da i processi infizziosi. Inflammazione pò causà a colelitisiis, leszi bacterial o virali.

Mixed Stones

U tipu di cumprecitivi scritte è capace è grande in grandezza. E multiplicate e pietre mixte in a vicu hè u risultatu di a capizzatura di i calzi in u colesterolu è a bilirubin. A prisenza di tali formazioni indicate un vastu cursu di patologia. U terapia cunzudantore di pezzi mistichi hè raramente successu. Piuttostu u trattamentu rivolve l'eliminazione di l'urganu effettuatu cù i calculi.

Stones in a voisina - sintomi

Circa u 60-80% di i malati cù a cholelithiasis ùn sianu senza signali di patologie durante i primi 5-15 anni di u so sviluppu. Per questa raghjoni, in i primi stadiu hè casi impossible di attruvà e peccati in a bile - i sintomi sò o ausenti o oltre raramenti è passanu rapidamenti. Stu fenomenu hè u degu di l'ecunumia di e petre, sensibilité pupulare chì pruvucanu solu durante u muvimentu in i canali.

Quessi pedi in a viloria di giugraficu si sentenu per e seguenti manifestazioni clinichi:

Stage di a cholelithiasis

A gravità di questi signali deprezza da a durazione di a progressione di a patologia è a so gravità. Stage di a colulitisi:

  1. Pre-stone. U furunu accunsente, u fangu di bile è furmatu. Puderete cuntene inkluzioni di salini di calciu è bilirubin, un precipitatu di colesterol.
  2. Asymptomatic. I primi pedichi sò furmati in i venti bile è a buca. Sò pochi e sò chjucchi, perchè ùn sò micca signali di malatia.
  3. Progressius. Elementi sò numerichi è numerosi, una persona spessu suffrutu l'attacchi à colic. À questu stage, puderete ancu eliminà e pedi in u bile senza cirurgia, u trattamentu hè guadatu in modu conservadoru.
  4. Cumplicatu. Chololitisia di u stadu avanzatu, solu a so intervenzione kirurgia hè presunta. I precessi fucini quasi tuttu u spaziu internu di l'urganu.

Gallstone disease - diagnosi

U metudu principalu di deteccion di a malatia hè di realizà ultrasound. Se si vene realizatu da un medico cunzignatu, ùn ci hè bisognu di attivazione addiziunale. In altri casi, i metudiali aux auxiliars sò prescritti, chì permettenu di diagnosticarse cuncretizzioni in a viloria:

Stones in a voisina - chì fà?

Ci hè solu 2 opcions di trattamentu per a sululite. L'urganizazione di u trattamentu dependa da quale l'estructura, u numaru è u grandinu di e pietre, chì sò di pedate in a viloria di a viloria - i sintomi, u trattamentu currisponde à a scena di a patologia. Prima di l'apparizione di i marcati signali di a malatia, pò esse eliminata in modu conservadoru. In a presenza di cumpetite, a intervenzione kirurgia hè prescribed immediatamente.

Pietra in a vicu di a vina - trattu senza una cirugia

Se ùn ci hè micca una stampa clinica, a terapia conservadore hè selezionata individually. Aiutà l'impunità di u progressione di a malatia è impedisce a cumpreta cumula di colecistite - u trattamentu dispostu per:

In parallel, una persona hà da piglià di droghe chì dissolvi piedi in a viloria:

Duranti a securità (còlicu), u regnu di a prupciona adattata hè prescribed:

  1. La fami, finu à chì u vomitatu hè finitu.
  2. Adupratu ghiacciola o fridda cumpressa à u hipocondariu in direzioni.
  3. L'alivio di u doru cù spasmolitichi (No-Shpa, Platifillin, Papaverin) è analgésiques (Maxigan, Ibuprofen, Nimesil).
  4. A ricadenza di l'antibiotici. Sò selezziunate solu da un duttore se ci hè una infezzjoni.
  5. Detossificazione - Enterosgel, Atoxil.
  6. Acceleration of the withdrawal of fluid from the body with the help of diuretic (Ureit, Lasix and others).

Quandu u grandu di e petre in a vespulaghju ùn sia più di 2 cm di diàmitru, è i cuncrementi sò chjuche, a litotripsie d'onda di sparse hè recomana. Questu hè un modu per rumputu strutture sòlidi da l'esternu, hè usatu solu in l'absenza di processi infuviculatori. Per a manipulazione, a cuntractilità di l'urganu effettuatu deve esse in u rolu nurmale, almenu 75%.

Stones in a viloria - operazione

A intervenzione cirugia hè chjamata colecistetomia. Hè fattu di metà laparoscopica cù traumatizazione minimu è un pianu di curretta curretta (finu à 3 ghjorni). Questa ùn hè micca a sfranza di e pedicole da u bile, ma l'escisione di a vejira di u cervicu, longu cù i cuncrementi. L'effettu di una tale operazione righjunghjanu u 99%, u prucedimentu hè ancu efficau in i casi avanzati di cholelithiasis.

A cresulusità o l'eliminazione di e petre da a viloria separatamente, cù a preservazione di l'organu, hè inacceptable. Intènditi d'implementà sta opzione di l'intervenzione interminiale anu finalizatu in l'anni 60. Tali operazioni sò perikulati è traumatique, cù cunsiquenzi grave. In seguitu, e annunzii accadevuli, è una persona hà sempre aduprà una colecistectomia.

Dietu cù pedi in a viloria

In ogni stadiu di a cholelithiasis, un cumpurtamentu impurtante di a terapia hè a dieta. S'ellu ùn sò micca cèichi è pedicili petite chjucchi in a vespulazione sò stati truvati, u trattamentu presume u cumpletu di a Dietetta Pevzner # 5. Pigliate alimentazione 4-6 volte à ghjornu, in intervalli regular. Dà un stomacu vacanti hè cunsigliu per bevitale acqua neve. In u piriu di u cólicu, u viaghju in preseciutu à u viaghju curretta hè una transizione graduale à a dieta No. 5a. A listessa dieta hè fatta quandu a colecistite calculosa avanabile cù inflammazioni. A nutrttura propria duveria per sempre, senza preghjudiziu.