Vomitu di bile

U vucu spontane cù certi volte susciti una seria malatie. Comu regula, sta succorsu per l'alimentu in banu, avvilinatu da un alimentu di qualità poboa. Vucale ancu u vomitu unu di i signori di a gravidanza è parechje altre cause inocuous. Ma, si hè una quistione di vile vògliu, vale a pena cunsiderà un trattamentu seriu.

Vomiting of bile - causa

Pudete annunzià parlu di i tipi di causa chì causanu vò cumpurtamentu. Scrivemu i tipi principali e più cumuni:

  1. U vomitu pò esse pruvucatu da l'infuzione di u corpu è a reazzione à diverse infizzioni è i malatii di u sistema digestivu.
  2. U fattore pruvucatu pò esse a presenza di l'imbarcu mentre u vomitatu venenu da odore sfarenti è sfocicati, da certi alimenti è di parechje altre cause di a tossicisia.
  3. Ostruzione intestinali cù a malatia di Crohn, cù a curvatura di l'intestini è infrinzione di l'hernia.
  4. Fate ancu vomiting de bile in u disordine neurològicu è i malatii di u sistema nervu. Questu hè dovutu per un cambiamentu cambiamentu in a pusizione è una violazione di a cuncorda di u corpu.
  5. Malatii di i riti, a vespetta, l'intestini è u fegato pruvenenu tali disordini spessu.

Trattamentu di vucche di bile

Cù una sola reduczione di u stomacu è di u diafragma, u vòmitu ùn hè micca necessariu, perchè in questu casu, u corpu indipindente "decide" comu esse in questa situazione. Se tali rifuggi gag accumenza sò ripetuti parechji volte un mese o una settimana, pudete avè bisognu di vede un medico, perchè quì pò esse u primu sinjalu di una violazione di travagliu di corpu sano. In l'eventu chì u vòmitu ùn hè micca solu per spessu, ma ancu di ripetitu, hè un signu di una malatia graviosa è di disrupzioni di u travagliu di certi organi di u vinu digestivu. A questu numaru pò esse attribuita una viulenza di a funziunalità di u viaghju gastrointestinali è di altri sistemi, perchè l'esami è u trattamentu debbanu com'è immediatamenti.

Cume di vomitatu di bile in l'avvilanamentu?

Per fà quì, primu bisognu di permettà u stomacu per esse liberate da l'alimenta innecesaria, esse quellu chì provoca i rimetti vòmiti. Dopu dui sbulà, ùn deve esse pigliatu. Hè necessariu di lavà l'stomacu cun acqua fervente, perchè chì a pacienza bevia almenu un litru. A cavità orali pò esse squadra cù una suluzione di l'acidu boricu o manganese. Pudete ancu dà un pocu acqua fridda o ancu i fette di ghjacciu. Per duie o trè ore, ùn li daricci micca à u pacchettu nantu à una manghjà, perchè elle pò pruvucalli i vomiting ripetuti.

A nasalea è u vomiting di a bile spessu occuru cun una overdose di l'alcoolid. In questu casu, hè ancu necessariu di rinfriscà l'stomacu cun acqua cale, cumu indicatu quì sopra. Dopu à questu, parechji comprimi di carbone activatu pò esse furnitu per a prutezzione è purificazione supplementaria. Cù vòmiti freti, a deshidratazione pò accade, perchè una persona hà bisognu di tene quantu pussibule. Un acqua minerale senza gasi o acqua ligeramente gassata hè adattata. Quandu nuvulzia è vomiting hà firmatu, permettenu à a vittima di dorminu è pruvate à rilassate. Dopu dopu a sullivazione sanu, hè necessariu di passà un analizà annantu à a minaccia di sviluppu di pancreatitis o à altri prutezione periculosi per via di intruduzione graveu è di scuntu principalamenti di u furu.

Vomitu di bile è diarrea

U fenomenu spessu occur in malatii di u sistema digestivu. L'urganisimu di u vinu digestivu sò primu esposti à influenzi periculosi di alimentazione di qualità di qualità o sustegnu toxicu. Per quessa, cù usu regudu di prudutti dannighjani o cunsumu eccessivu di l'alcoolu è a nicotina, ocuranu disturbi seria in a funziunalità di u sistema digestivu. In questu casu, u corpu, in una prutesta, presenta vomiting, diarrea, nausea è duluri in u stomacu. Questu hè unu di i signaghji chì alcuni organi GIT necessanu assistenza è trattamentu efficace. In questu casu, avete bisognu di l'uspitalisazioni è l'esame diretta cù u trattamentu sussegente.