Debbulazione in e mani - causa

Parechje persone sò familiarizati cù u sensu di una debulezza brutta o crescente in e so mani. Duranti tali "scherzi" hè impussibile ancu di mantene una tazza di tè, ma, cum'è regula, finiscinu assai rapidamente. Pènzava per quessa ci hè u debule in i mani, è s'ellu ci sò e cose sò rilativi à e malatie.

I causi principali di a debule in manu

Sì raramente e pocu tempu anu debilitatu in i vostri mani, i motivi di stu fenominu pò esse inutilità. Per esempiu, assai persone anu un ligne zingatinatu è una restrizzioni di mobilità cù cumpressione prolongata di nervi è vesicululi. Inoltre chì pareanu sensazioni di u piacè:

In questi casi, a febbone s'assumiglia di seguitu dopu un mudellu in a pusizioni di u ramu.

Debbulazione in manu di varii malatie

A debilitati si trovanu assai spessu e ùn dura micca longa? Infernature è restrizzione di mobilità ùn hè micca a norma. In questi casi, ci hè necessariu di scummigghiariarè per quà ci hè una debule in mani, postu chì questa puderia esse un sintimu di e malatie gravi.

A più frequenza stu statu significa:

I causi di a debule in u brazzu uccidintali sò trattatu, distonia vegetovasculare è variate malatii di u cori o veli coronarii.

Inoltre, stu fenominu si ponu esse osservatu in i malatii di u rimanni leften, spleen o in a curvatura di a colonna spinali. Pò esse ancu u risultatu di a crescita in emozione.

I causi principali di a debule in u bravu drittu sò l'osteocondrosi di a spina cervica, spondylosi o dannu nervu di l'spalla plexus. Sta situazione si trova cù diversi malatie infizii, obliterating atherosclerosis o tromboangiitis. Se a limitazione di a mobilità è di annunzia parvene gradualmente (per una settimana, un mesi o un annu), sò assai probabili causati da una lesione di u sistema neuromuscular, u cerebru o spine.

A bruise, una dislocazione, una frattura è altre ferite in manca sò cundizzioni cumuni di debule in manu. Appressu, cum'è chì u danu disturbanu a pruvista di sangue in questa zona. Inoltre, sta cundizione hè tipica per u prucessu infjammatori o infizzioni in tissuti vicini.