Tomate "U Grandee"

U tomate hè una cultura favurita di quasi tutti i nostri cumpagnie. Juicy è savuroso, questa vendezza maravigliosa hè sempre truvata in i refrigereri. Parechji abitanti di u veranu include un tomate in a lista di corsi agriculi obligatorii per siverziunate in i so lochi. Inoltre, u tomate hà una gran numaru di variità, adattatu per e diversità di climatichi, cù una varietà di qualità gustativi. Vi parlarà di a varietà di u tomate di "The Grandee".

Tomato «Velmozha» - description

A varietà "Velmozha" hè assai populari di quelli chì cultivà vegetali. Un altru nome per a variità hè Budenovka. "Velmozha" riferisce à e variità tempurite medite di a maturazione: u so veiu vegetativu hè circa 100-106 ghjorni - questu hè u tempu chì a pianta prima hà e so primi rimè, è poi ponnu cullà i frutti madura.

U tomate "Velmozha" hè stata tritata da i travagli di l'Istitutu di Ricerca Siberiana di Culturali è Selezione VN. Gubko, V.F. Zalivakin è A. A. Kamanin. L'altezza di l'arbulu, chì si fa riferimentu à u tipu determinista, in regioni alcune 55-70 cm. L'avantatcheru di un tomate "Velmozha", in u primu locu, includenu grandi grandori di frutti. Un tomate maturu generalmente alcuni a una massa di 200-250 g, à volte à 500-600 g, menu spessu di 800 g. A varietà hè ancu carattaristica cù un scema di culore. C'est pourly, s'assumiglia a varietà populari «Bull's Heart» : forma di forma frustum-conical in forma di cori, una superficia di media ridge, un culore crimson chì quandu si metti à a maturità. Inoltre, u fruttu hè carnusi, ma cù una peddi finita. Fate una descrizzione di u "Tomice di Velmozh", ùn si pò mancà affirmari chì u gustu di i so frutti hè piacevule, riccu, pocu sugary. Sò cunsigliati per aduprà per fà insalati freschi di vegetale, quandu u gustu hè particularmente pronunzianu, salsi è salsa. Sì di parlà di a cunsirvazioni, u Granni Maestru pò esse usatu per u trasfurmazioni è priservazioni prefabbriati: per u compussione principalu di pometa di tomate, u zucchume di tomate o di unu di cumpunenti lechi.

Per i meriti di a variità "Velmozh" pò esse attribuita è resistenza relativamente alta à u tipicu di malatii di tomate. In particulare, ùn hè raramenti affettatu da a sera aghjusta . Inoltre, a castagna di u fruttu hè una resistenza moltu in ghjustu. Grazie à questu, i pumati di a marca "Velmozh" sò vali apprezzati per e so qualità cumerciale è trasportabilità.

Cultivazione di u tomate "U Grandee"

Oghje i prugne di a varietà scritta pò esse in e cundizzioni d'internu, è in a pianta aperta. In ogni casu, per acquistà una vendita perfetta di u Grandee, parechji reguli anu da esse aplicatu. U primu, per ottene u ritornu di e piantini, hè cunsigliu di cultivà trè pratiche per metru quadru. Per un rapidità di a crescita di e crescente, hè cunsigliu chì i fertilizanti sò scupiati prima chì u pezzu hè statu. A secunna cunnizzioni per a cullizzioni d'una pruduzzione alta di varietà di tomate "Velmozha" hè a cusì passata, da a rimesa di disposti innecessari, per chì tutti i sustanzi suttili obtati da a pianta, ùn eravate micca A furmazione si deve esse segui quannu l'arbusto de tomate righjite à mezu è metru d'altitudine.

Inoltre, per annunzià u pesu di a varietà di tomate "Velmozh", assai ghjardinarii cunventi ricorannenu a furmazione di u ciseau di l'arbulu. Per questu, ùn hè micca più di quattru fiori in ogni pezzu. Tali manipulazioni cuntribuiscenu à u fattu chì i pianti sò sviluppà e cresce i grande frutti.

In più di e cundizzioni chjamati più appiccicati, u vetru Velmozha, cum'è l'altri varietà, hè bisognu di riescita abbunnanti, di spizzivi regularmente è dernière.