Pudete aghju fattu ammaite a mo mamma?

Sapendu di e numerosi pruibbizzioni nantu à l'alimentari è i pratiche durante a so alleanza, ghjovani oghje, spessu pensanu chì si pò agnelli da manghjà merries. Pruvemu a risposta à sta quistione è avarete dettu riguardu à ciò chì pò esse uttene stu bacca.

Chì ghjè l'utilizazione di e morchi?

Comu cumincià à dì chì una mamma d'invalidazione pò esse manghjatu in malevi solu s'ellu si sò cunnisciuti parechje cundizioni: in l'absenza di una reazione allergià à u bacca è quandu u zitellu hè di 3 mesi. Ci hè à questu tempu chì a maiò parte di pediatrici ricumandemu à refraining da l'usu di baga è frutti. quasi tutti sò cuntene alergensi.

Se parlemu di quella muccata uttérie, in u primu locu, devi dirà chì cuntene un gran numaru di vitamini è traccia elementi, cum'è u ferru è u potassiu. Hè per quessa hè spessu usatu in u trattamentu di malatii di u sistema cardiovascular.

Inoltre, a mora hà una effetti positiva nantu à u travagliu di u sistema genitourinariu, cumu i bile ducts, impediscenu a furmazione di i fenomeni stagnanti è inflamatorii.

Chì sò i contraindicazione per manghjà cum'onica?

Dopu avè infurmatu nantu à i prupietà propriali di un bacca, avemu da prupone di capiscenu questu, sese hè sempre possibbili d'alimentà a mamma à una mora, o ci sò qualsiasi contra-indicazioni.

Cumu cù qualsiasi novu pruduttu, bisognu di cumincià à manghjà baia per una donna da ricerche chjucchi - 3-5 pezzi. Dopu quì, durante u ghjornu avete bisognu di observà a reazione di un petit organismu. Se ùn avianu micca seguitu, pudete manghjate i bacca. Tuttavia, ùn si scurdanu di a quantità. I medichi si ricuspenenu micca di più di 200-300 g per 1 accugliente, è micca più di 2 volte à settimana.

In più di i limitazioni di supra, ci sò ancu contraindicazione à l'usu di u mutu di nursing. Queste sò:

Cusì, cumu si pò vedà da u scrittu, per utilizà i muderni, i so babori sò alimentati da u latte maternelle, ùn pò micca micca sempre. Perchè, per a ghjurnata di a mamma d'averia per esse quì si hè pussibile per ella un mutuu, hè megliu cunsultà un pediatricu annantu à questu.