Cumu dà un criaturu un pettu?

L'amarezza hè u prucessu di u cuntattu strettu trà a mamma è u zitellu. L'uggerezza hè d'impurtanza impurtante per a salute è u sistema immune di u zitellu, è hà ancu avè un effettu pusitivu in i prucessi postpartum in u corpu di a donna.

Hè assai impurtante per a prima volta dopu u cunsigliu per appretjate bè cù a so mamma à u mammaltu - questu aiutà à evità parechji problemi in u futuru. Spessu, i giovani novi mariani ùn anu micca idea di cumu degne dà un criaturu un pettu è un prupellu agradable di intimità cun un zitellu scirru in una tortura di ogni ghjornu.

I cuncetti basi di l'appiecazione curretta di u zitellu à u pettu:

  1. A mamma devia esse cusette è cunfurtata - questa hè a prima regula di l'alimentazione riesce, perchè una postura incunente, rigrettu e mani daraghju à interruzzione di u prucessu è di ferita innecessariu à u pettu. Quandu un accordumentu convenientatu hè accettatu, è u zitellu hè prestu à manghjà, avemu a so testa in u pene in modu chì u pezzu hè quasi a punta di u zitellu.
  2. In a bocca aperta larga di u zitellu, avete bisognu di direttamente u pezzu perch'ellu tocca u celu, mentri u zitellu ùn devi micca solu u pezzu, ma ancu quasi sclusivu l'alveolo. Alveolo hè un circhiu bughju circa u pughjadinu, quandu l'alimenta, ci hè sempre in a bocca di u zitellu da u fondu, è cercanu pocu da quì sopra.
  3. U bughju hè megliu di sustene da a manu - quattru dai da quì sottu è di un polgaru da l'altru, unipochi pressu in u mità di l'alimenta. In prima, sustegnu u mussu cù una manu, aiuta à a mamma ubbligatu cù più precisa u pettu à a bocca di u zitellu è fiscale. À u tempu, quandu a pelle di u capicucinu sarà dura è a sperienza vede, puderete abbandunà a glutena senza supportu, se ùn ci hè senza disconfort. Aduprate l'apprezzamentu cù duie ditte, l'indici è a media, ùn hè micca cunsigliatu - i dete spessu sottumette à a basa di u pettu è aprezzate un spaziu pocu annantu à l'alveoli. Cusì l'accessu di latte à u zitellu hè limitata.
  4. Cù alimenta propria, u zoppa di u zitellu hè pressatu à u pettu, u lipu hè culuratu è u canusellu pò tocà à pettu à u pettu. In questa situazione, a mamma ùn ùn senti micca u dolore, è u zitellu ùn sforeghja sforzu è si dorme.

Se u zitellu ùn tira micca u pezzu bellu, a donna corre u risicu di ferarià a mugla di u pezzulli, è cù l'alimentazione sussegwente, i cracke è ferite serebbicanu. A veces, u traumu di u mumentu hè cusì doloroso chì l'ameglie hè stata tolta.

Dopu oghje, a ghjovana mamma ci andà per l'assistenza di maternità per l'aiutu, è u duttore di a zitella o a partera vi mostraranu cumu per dà à u zitellu un pezzu propiu. Ci hè ancu parechje corsi speciali in a lactera, induve un spéciale pò esse invitatu à a casa. Ancu à i corsi sò i classi, chì sò dettu in detail è dimustrà u cume à dà u zitellu in mutanti bellu è inutilmente.

Una ghjovana mamma hè spessu affruntata di a quistione di se u so zuccaru hè satuatu durante l'alimentazione è se stà mutuamente. Quantu ghjè un figliolu facia chjuderaghju u pettu dipende da u pesu di u zitellu è i so bisognu. In u primu mesi, u zitellu sdrughjenu in Ghjerusalemme for 15-20 minuti, in seguita un dulcuri s'addrumme. Cù un ghjornu cù u ghjornu più curtu, una situazione hè pussibule chì a ghjovana spessu a besitosti, forsi ancu ogni 30-40 minuti. Per evitarse questu, a mamma ùn deve esse pruvatu micca a permissione di l'alimentazione per menu di 10 minuti, è prus a fianchi à u zoppu dormu darrere i tacchi o spout.

Dopu u primu misura di sforzu, u prucessu di a zamma, per regula, hè stata rifurmata, chì parmetti à a mamma è à u zitellu spende l'minuti di u cuntattu emotivo in amore è l'armunia.