Kesha deve cuntinuà a cooperazione cù u produtore rapist

À u capu, a tribunale passava un vericu nantu à u casu scandalous di Kesha è u so pruduttore Dr. Luke. Sicondu, per parechje stranu, a decisione di u Themis Amiricanu, u cantante hè obligatu à cuntinuà à cumpiarà e cundizzioni di u cuntrattu attuale è à liberà sei album!

A lege hè severu

Dopu l'annunzimentu di u vermentu, a rubrica efficace ùn pudia micca cunfreghjunghje la diputatu è si lampò in lacrimi in a tribunale di a cità di u Novu York. Spiegà a so dicisioni senza in favore di Kesha, u ghjudice hà dettu chì, sfurtunatamenti, u tistimunianza di u performatore era imprecisa, vera wisq vaga è micca cunvincevule per a lettera di a lege.

Leghje ancu

Kesha rivendiscia

In u falatu di u 2014, una stanza americana hà scritta a prima prima di u Manager di Sony. Ella accusò à u so mentor di cosi terribili. Sicondu ella, duranti deci anni, l'hà arrubatu in piglià prudutti drupulose è prupostu per l'intimità.

Una volta, ella, suppostu, si svighjò à a casa di u produtore naked, u so corpu entu. A zitella ùn ùn scurdate di cumu si truvò quì, ma sò sicuru d'entre elle ùn era sessu senza u so permessu. In u 2015, a biddizza hà scrittu una quistioni, accusendu i patroni di Sony di sapè chì a conduzzioni criminali di u so subordinatu l'hà coperchio.

In risposta, Luke hà dettu chì l'accusazioni di a so ghjustu sò falsi è apucaline à a fine di u so cuntrattu cù u giant recording.

A strada, assai culleghji stiliani aiutu à u cantante, cusì ùn avete micca indifferenti à u prublemu di qualcosa di un altru, Taylor Swift, donate Keshe 250 mila dolaru per aiutà micca solu sia moralmente ma ancu finanziariamente.