Meryem Uzery hà detti d'amparà u so amatori

Doppu la stella di a serie "A Magnificenta Edita" hà sappiutu una parting difficiuli cù l'amanti è u babbu di a so figliola, l'affari Jan Atesh, u so core si distenu libru durante un longu tempu. Invece, 6 giorni fa, in a so pagina in Instagram, hà postu una picca foto interessante, chì mostra chì l'attrìlla hè abbracciata da un omu. A causa di u fattu chì a faccia di a mezza forte di l'umanità era statu occupa, parechji fanali facianu perde in conjecture about quale puderia esse.

Meryem hà publicatu nantu à Internet una photo di l'amata

A più reculsa, a premsa informava chì Uzerli hà avutu un affare cù u pruprietariu turcu di u yacht club Alpom Ozdzhan. Questa era evidenti da a manera chì i ghjovani pusonu quandu sò "stati capite" da i paparazzi in a sera di u restu: si cumenciavanu à sordi è ancu dettu qualchi parolle per i fotò. Dopu quessa, ci era infurmazione chì l'Alpi era affinchatu cusì fascinatu da Meryom è a so figliola Lara di 18 anni, chì ancu hà dicisu di preparà un paiu per elli in Francia. A quelli tempi, ùn ci era micca evidenza di a so rilazioni, ma dopu à a foto di l'animatrici di l'amanti nantu à a pagina di a reta di a sociale, Uicelli hà dettu di pubblicà qualchì foto di i so vacanze paradisu, è parlà ancu un pocu di a relazione cù u so amatu.

I ritratti di Francia ùn anu micca assai interessatu à l'amatori, perchè elle scandicate una attrice stiliana cù a so figliola, ma a stampa nantu à u yacht induve Uzery era seduta in manu di Ozdan, causò una tempesta d'entusiasmu. L'Internet hà cuminciatu à ribbillu di felicità è riunioni di amore è felicità. Inoltre, parechji fanatichi sò assunsiutu da l'anellu à a manu di l'attrice, è parechji sughjenu di sguillà chì questu hè nunda più chì un pezzu d'imballa da l'Alpura. Rumori nantu à un casu possibbili fù rinfriscati da una altra perspettiva interessante chì portrae Ozjanu à un caminu cù a Lara pocu. Questa stampa andò à i paparazzi, cun gran dificulta, perchè quandu l'omu è a zitella principiavenu "cliccà", l'Alpi attaccò à i paparazzi in a dumanda à fraccionari di sparà immediatamenti: "Meryem ùn si permettenu micca a photographie di a so figliola! Pigliate i cammari! ", Gridò l'omu affariatu. A ghjudicà per a manera di difenda l'interessi di Uzerli, assai anu conclusi chì u so romance hè seriu, per l'attrice è per ellu.

Leghje ancu

Meryom cambiò a so attitudina in Turchia

Dopu à l'attrìzia decide di ùn prisentà micca in a serie "A Magnificenta Edat" è hè partitu da Turchia per a so lingua nativa, hà principiatu à scuntrà cù l'affari Jan Atesh. In u 2013 hà divinamente canuscente nantu à u gravidenza di Uzerli, ma u so amatori scappò d'elli, dicendu chì ùn vole micca di vultà à u so figliolu. Invece ancu un colpu, Meryem hà decisu di salvà u so gravidenza è in u feraghju di u 2014 hà da nascita à a figliola di Lara, dà u so nomu. Dopu chì a so vita persunale ùn durria finu à ch'ella scuntra Alp Ozjan. Tanti critichi di a film criticanu chì sò sti rilazioni chì influenzonu a decisione d'attrìziu di firmà un cuntrattu cù a cumpagnia turca per filmi in a movie "Queen of the Night". Prima chì Meriem hà dettu chì u travagliu in a film "L'Impussibile Edita" scritamente contru à u so ripulsu u desideriu di prisintà in TV turca è per una longa volta per residente in stu paese.