Habili in Psiculugia

Ralizzià chì e so capacità hè necessariu per una vita sana in a società, u travagliu, di i earnings, da a so nàscita di u zitellu, i genitori averebbe cù cura e so cumpetenze. Dopu, quandu un zitellu criscinu, ellu prucede automaticamente a sviluppà e so capacità , avè usatu à l'inalienibilità di stu prucessu.

Classificazione

In a psicoluggìa, l'abilità sò sdividitu in cungenitalu è suciali. Hè più precisamente, micca e so capacità stessu, ma e so pruduzzioni. Hè cresce chì ogni capacità sviluppa da un impegni chì pò esse trasferitu geneticu, è pò esse appraltatu in a società. In quantu à a natura genetica di l'abilità umana, a scienza di a psiculugia dette l'opinione chì u preziumu ereditariu hè u tipu di u sistema nervu, l'attività di u core chì determina quantu una persona riactisce à u mondu intornu è in ellu stessu, cum'è in situ spontanea.

L'abilità suciale di una persona sò capacità altri chì ùn sò micca stanu in l'animali. Sò include u gustu artisticu, i talent musicae linguistichi. Per fà sti capacità, a psicologija identificanu una quantità di prerequisite.

1. A presenza di a società, l'ambienti sociocultural da quale u zitellu saldarà, è assorbire e cumpetenze suciale.

2. A mancanza di capacità per usà l'oggetti di a vita di u ghjornu è a necessità di sapè questu. Eccu avete bisognu di alcuni. In a psicoluggìa, anche a capacità pò esse funziunamentu. In altre parolle, per sapè a matimàtica supirma, unu deve di maestru di a cunniscenza elementaria in questu sughjettu. Cusì, i corsi elementari serve cum'è dipositu per u cunniscenza di a matematica supiriore.

3. Mezi di l'insignamentu è a crianza. I cundizioni per u sviluppu di capacità in a psicoluggìa consistanu in l'esistenza di un tipu di "maestru" in a vita di una persona - questa hè a patronita, amichi, parenti, etc. Eccu, persone chì puderanu dà u so sapienti.

4. In altri termini, un zitellu ùn pò micca esse nascutu un cumpusitore di genius. L'algoritmu di a so "trasfurmazioni" vi pare cusì:

Ma, sicuru, a psicoluggìa ùn faci micca di stu algoritmu l'abilità di l'omu è u so sviluppu di u dogma.

Un petit "ma"

Per d 'altra banda, saria stupidu per refuta l'esistenza di una certa correzione in i sentenzi di Platonu. U filosofu crede chì i capacità hè eredita genetica, a so manifestazione addipenni ancu di eterni ereditati di caratteru, è a furmazione ponu accurtà micca a manifestazione di capacità o espansione a so varietà. Platón crede que el aprendizaje no puede cambiar fundamentalmente las habilidades ya innate. L'aderenti muderni di sta tiuria citaru Mozart, Raphaël è Van Dake cum'è genuinamente brillanti chì e so talentu s'hè despopatu in a zitiddina prima, quandu l'aprenu ùn pudia micca tantu affettivu a manifestazioni di capacità.

Ricerca di interaczione

Sì i ghjochi di a teoria di Platonu attraversu per u fattu chì si unu s'aprota a materia in questu modu, ùn hè micca bisognu di studià, in quellu tempu, l'altri mindi anu cercatu e so teorii è a so cunferma. Cusì, per esempiu, in a psiculugia, ci hè una teoria chì i capacità di l' individuu dipende nantu à a massa di u core. A mediu, u cereu umanu pesa 1.4 kg, è u cerebru di Turgenev pensee circa 2 kg. Ma di l'altra banda, assai massi di corpus mentale retardati pò pudè 3 chilò. Fà chì sò genius, ùn pudemu micca esse rializatu.

Altru puntu di vista hè stata in Franz Gall. U corti cortu hè una cullizzioni di centri centri chì sò rispunsevuli di i nostri capacità. Se a capacità hè ben sviluppata, stu centru hè un grandore maiò. Allora, stu manifestu in a forma di u cranu umanu. Sta scenza era chjamata frenologie, è Gallu truvò e "curbeci" di u cranu, chì parranu d'abilità per a musica, poesia, lingue, etc.