Spongatura per lavà

Ci hè parechje prudutti di faciale faciulamenti chì vi permettenu à ottene una mugla radiava è sana. Impurtate significativamente a cundizione di a faccia è dà l'annullamentu regulare aiutanu l'spugna per lavà. Questu pruduttu distrittu perfetta u make-up, cleans de tuttu a terra, hà una pruduzzione assai esfoliazione. Hè particularmente utili per i pruprietarii di a pelle grasosa.

Cellulose Sponge per Lavatrice

Per essece maschi è di purificazione ogni ghjornu di a pelle, i sponga hè fatta di diversi materiali, di tene, forme è durabilità. I Spongi, fatti di materiali naturali, cum'è a cellulosa, sò assai populari. A so dignità hè stata manera:

Grazie à a so textu poroso, l'spugna pò fà sbatezza à un saponu è un gelu di lavà in l'scuma. Per a stessa raggiuni, ùn hè micca cunsigliatu di utilizà una spugna per purifiri a pelle di mascaras e scrubbing, perchè a cumpusizioni sarà solu martelata in una spugna, chì serà bella di lavare.

Silicone Sponge per Lavatrice

Un material delicatu è piacevule permette:

Grazie à l'struttura elàstica è bruttissima, sò tutte e punte scure. E un purificazione efectiva di a pelle per chjappà senza a so ferita. I fibri picculi permettenu l'usti spugna, cum'è massager, solu per lavà in paese.

I Spongi sò adattati per usu regula da e donne cun un tipu problematicu è grassu di fàccia. E ragghiuni cù a pelle sensitiva sò cunsigliate per aduprà una spugna micca più spessu di duie volte in una settimana.

Un sbagliu cutturinu perfetta brusta u gelu in a spuma, chì permette di riduce u cunsumu di detergenti. I vantaghji inclusi a so durabilità, a facilità di usi è un seccudu veloci.

Cumu aduprà una spugna per lavà?

E règule di usanu tipi di spezii ùn sò micca diffirenti. Per ottene boni risultati cun lavatu, hè necessariu di guidà per questa seqüència d'azzioni:

  1. A Cosmetologia hè lavata da a fàccia.
  2. L'spugna hè immersa in un cuntinuu cù l'acqua cale è poi scorri.
  3. Spone hè aplicatu una certa quantità di detergente.
  4. U collu è a faccia sò trattati cun movimenti circulanti, pocu pressu.
  5. L'agente hè imminicatu cù l'acqua, u lavatu hè lavatu, strappatu è siccatu cù una spugna.

Quandu si sguassà a mascara, nisun compunimentu di cumpulottu hè necessariu, hè abbastanza da ghjunghje l'acima di l'acqua.