Celine Dion ùn hè micca pronta per una nova rapportu

U tempu vola, cum'è nantu à l'ale. Più di più d'un annu hà passatu da u ghjornu Rene Angelil abbandunatu stu mondu. In una entrevista recente, a so vedova francamente contesta à e dumande nantu à i ghjovani perchè nantu à a perda amara.

I ragiunisti dumandinu à l'stella chì cumanda cù a perdita di u so maritu, è ùn pensa micca una nova rilazioni d'amore. A questa dilicita pregunta, Celine Dion rrespondeu chì u pocu tempu passava da a morte di u so amicu maritu, è hè prestu di prima per parlà di questi cusì:

"Ùn puderebbe figuratimi cun l'altru. Sapete chì Renee era l'amore di a mo vita. "

Resignate è lascià?

U cantanti di 49 anni hè cunvintu chì ùn hè micca u tempu per a "let go" u sposu. Hà ditta in una entrevista chì sempre sia a presenza di a so persona amata fallecida è hà assai per ellu:

"Quandu mi fece nantu à u palcuscenicu, mi sentu vicinu à mè, quandu aghjunghje i nostri picciotti - l'aghju per Renee è cun ellu. Avete bisognu di tempu per vive a mo pena. "
Leghje ancu

Cum'è sapete, u productore star mortu era u so primu è unicu omu, perchè Selinu scuntrò à l'età di 12 anni, è in 8 anni avianu cuminciatu. U matrimoniu fieru di Céline è René hà duratu 22 anni. Fans di u cantanti dicenu chì l'attrìzia hè tantu casta chì ùn hà mai ancu basta à l'altri omi, più di più ...