Dandelion - pruprietà mediali

A Dente di lione hè una pianta medica chì hà acquistatu una reputazione com'è "elixir di vita". Per a scopi medichi, utilizate l'arradichera è a parti aereo di a pianta - da a materia prima sò decoctions, infusions, syrups, extractos e ancu vinu. Sendo comìstru, u dente di lione culleghja perfetta insalate è fastfood, ancu cunfettu hè fattu di ellu - savurosu è utile.

Composizione di u dentale

I pruduzzioni curative di u dentru hè determinatu da a so cumpusizioni. A inflorescenza di a pianta cuntene:

A ràdica di u dentale hè ricca in inulin, gliceri d'olii linoleicichi è oleic, steroli, gliossidi ameni, taraxacin, carotene, acidus ascorbic. U ziziu liquore di a pianta hè un magazinu di trace elements: boron, calcium, iron, cobalt, manganese, copper, magnesium, molybdenum, nickel, selenium, phosphorus.

Propetti terpèutiques di u dentale

A pruprietà mediateca di u dentru hè usata in a lotta contru i friddi, malati di a pelle, anemia, ipertensione , diabetes, ateroesclerose, tuberculosis, eczema. Amarezza, cuntenuta in a pianta, improvisa a digestioni, averge l'appetite è stimula a produzzione di bile.

Tintura di fiori di piovulu hà trova l'appiecu in a cosmetologia - l'agenze si face perfetta cù l'acne è di u papillome, aiuta ancu aiuta à blanquintà a pelle, facenu punti pigmenti è peccasi menu notevili.

I Procurement di materia prima

Per a preparazione di i medicini più spessu aduprate a razzi di u dentale o di fiori freschi. I razzi sò cullati in a primavera (prima l'apparizione di fogliu) o a fini di u vaghjimu. Dopu cavu, sò scumpiuti da u pianu, cippiru li razzi sidimenti, cibu cù cura. Allora a materia prima hè secca è passa per un macinatu di carne. A difesa di a massa nantu à una cuperta di fragola cun una strata fina è secca, affixighi in ocasioni. Pudete puderà ascira i razzii senza abbaccà capunanzu, per esse prima di utilizà a materia prima, hè necessariu di cutà finamente.

Trattamentu cù elixir da u dandelion

Da i fiori freschi di colore di dente di lignu ci preparanu l'elixir - ricetti per a so preparazione sò datu quì sottu.

Pigliarà 1,5 kg di zucchereri è i fiori ghjovani di a pianta in un volumu equivalente à un cane di litre. Sugar sproutta cù materii primi, insistite 3 settimane nantu à u vitru, da filtru.

L'elisirru risultatu hè aghjuntu à 1 cuchera in tè - stu trattamentu hè efficace per u scumpientu hormonal.

In u trattamentu di reumatismu, u soldu rimediale si usa, ma una infusione di una simetru à settimana in a fria. Pigliate una ora prima di u manghjatu per una culloca una volta un ghjornu.

Trattamentu cù e radichi di lu dentinu

Propizziunzi utili di a razzi di u dentinu sò usati in u trattamentu di e malatie gastrointestinali - per migliurà l'appetite, nurmalizà a secrezione di a bile, in a lotta cù stinzia. Una cullette di materia prima hè spesa cù acqua di ebbulenza (1 vetru), cum'è tè. Cerveza dopu à 20 minuti, pre-filtrati. In un ghjornu duverete bisognu di 200 ml di decocção di dandelions, dividendu a dosa in 3 - 4 dosi.

E razzi secchi di e piante in a forma di un polludu sò stati culpandate di trè volte à ghjornu per a prevenzioni di atherosclerose. Siccomu lu pollu è assai amara, pò assicurà cun melatu o zucchero.

Apertura di a tintura di u dentale

Tintura da i radichi di a pianta hè prescribed for furunculosis, rash, acne è altre cundizione, causatu da un disordine metabolicu.

A cullette di i razziudichi sfruttati hè speduta in acqua (1 vetru) è foglia durante 20 minuti, è da quandu a meza ora hè riabilitatu. Un pruduttu filtru hè drunkatu trè volte à u ghjornu prima di un manghjà in a mezza vittura. A droga da i fiori di un dente di leverenu, preparatu da secondu u listessu schegnu, hè vale à struisce a faccia di a matina è à a sera.

Per trattà l'acne è i papilomenu, u tintura di i fiori di pioggia in triple cologne hè stata preparata - i fiori frischi sò stati rammed in una putu o buttiglia, spartu cù cologne. Dui simani u medicazione duverà esse infundutu in un locu friddu. A preparazione prestitjana trattà l'acne è u rash di a pelle; hè ancu ùtule à lubrigià e junzioni malati à a notte.