Preghiera per u Angelus Guardianu

A ghjente cresce in a riligione dopu à scacchi violentivi, perde tuttu è esperendu da Diu, in quale anu creatu, un miraculu. U stessu miraculu tistimonieghja e famigghi chì anu righjuntu u divorziu, vinendu à a accugliente di u terapeuta. Cunnemu in ciosi chì, avemu vinutu à a chjesa, significa chì a nostra negligenza hè stata redundata, tuttu quellu chì hè esse hè d'aspittà per ricuperazione per a nostra prudenza.

In ogni modu, a religione è e pricà , cum'è a psiculugia, ùn sò micca una piglia magia, ma un modu di sapè.

Cumu si pricurà senza richiamà à una confession?

A questa pregunta hè spessu posada da e persone chì portanu dislike personali è ancu disgustatu per a divizzioni in "right and left", "veru è indirettu", "ghjusti è pecuri". Aghju cunsigliemu di sceglie u vostru scelta di pricà à un ànghjulu per un guardiastru chì hè veramente non confessionale.

A diferenza tra u angellu di guardianu è un santu

Sì site un battisu, avete bisognu di un nome di u battèsimu - u nome di u santu, chì quellu chì vi pruteghja. In questu casu, preferite preziari è turnate per ellu. Sì ùn avete micca batteziatu, è ùn avete micca veramente a vera, avete ogni dirittu di appellu à u vostru anghjulu di guardianu à a prigione di forza. Perchè l'ange guardianu cù religione anu pocu in cumunu.

Semu usatu à pricà à a matematica dopu chì noi ghjunghjenu ingannuli in a tenda. Ma serà utile per a scienza quandu avete spuma nantu à i vostri labbre per u còllera è e vostre mani sò trembu?

U stessu passa cù a chjesa. Prima, principià a nostra vita in un bellu cadutu, in prumessa a curruzzione in a religione. Ma puderemu capisce à Diu è stabilisce a nostra vita, quandu solu resentimentu è dicepimentu in l'anni senza vitezza sò in u mio capu.

Pruteghjanu a prichera di vaghjime à l'annu di guardianu, pudete chjamà u vostru helper (à quale hè chì tù avete ogni dirittu) à a vita è stabilisce micca, chì ùn porta micca in l'estremu di l'adversità.

Per esempiu, fate cura di i vostri sentimenti dopu avè lugliu a prossima prichera à u guardianu di l'ànghjulu leghje à a notte:

"À l'Angel di Diu, u mo santu santu, per guardà da parte di u Signore da u celu, aghjelo cun tè. Periscevi di u ghjornu à ghjornu, è guarda di ogni male, à a bona benfia, è à a direzzione di a guida di salvezza. Amen ".

Preghjonu per i zitelli

Un tema separatu hè a prichera à l'ànghjulu per u tutore per u so figliolu o figliola. Quandu una persona hà figliola, a so vita cambia irrevocibile, perchè o ùn vole micca. I figlioli sò, sicuru, fiori di a vita, ma i genitori sò primurosi micca in cuntimplazione di a so bellezza, ma cun eccitazione, ansietà, teme chì qualchese disgrazia averanu cù i so figlioli, anu sottumessu influenza perchè o ùn seguitanu u so modu di vita .

I paisani ùn ponu micca prezià per i so figlioli, ancu s'ellu ùn sò micca incrèditi. Ancu i vostri teme nantu à a so securità sò accumpagnati da e dumande instinctivi à Diu per pruteggiri è prutegge.

Eccu unempiu di una reta furtuna per i zitelli:

"Anghjulu santu, u guardiastru di i mo figlioli (cose), i cose cù u so velu da i flussi di u dimòniu, da l'ochji di u seducente è mantene u so core in a purezza angèliche. Amen ".

Dopu à dumani

Pi assai, a matina hè u tempu più disgustatu di u ghjornu chì avete a forza di foglia è di un locu caldu è per un pocu di ragione. A matina hè diventata u vostru piacevule in u mumentu, ùn hà micca bisognu à esse stallatu.

Fate un ghjornu di a matina per i vostri riti favuriti - un culaccio dilettante, aromatu in a regula è un preghjudiziu per l'Optina Elders. Sta preghiera pò esse cunsiderata cum'è a matina appellu à l'anghjulu di guardianu, anche si dice à Diu. In ogni casu, questu hè a prichera più riliggiosa.

"Signore, dà a pace di mente di scuntallu tuttu ciò chì mi porta u ghjornu chì vene.

Fatemu sia renditu à a vostra santa cena.

Per ogni ura di questu ghjornu, insignate è sustene in tuttu.

Sviu ciò chì aghju intesu durante u ghjornu, insegni à piglià cun ànima serena è una ferma persunzione chì tuttu hè santu A to voluntà.

In tutti i paroli è i atti, porta u mo pensamentu è i sentimenti.

In tutti i casi micca previsti, ùn lasciate micca di scurdà chì tuttu hè mandatu da voi.

Sénæme me direttamente è ragiunamenti per attru cù tutti i membri di a mo famìglia, ùn anu a vargogna o scaccià alcune.

Signore, dà a forza per duverece a fatigue di u ghjornu chì vene, è tutti l'avvene duranti u ghjornu.

Chjamate a mo vulintà è insegni à pricà, crede, sperene, tolerate, perdone è amore.

Amen ".