Seven-Prayer

L'imaghjini di a Mamma di Diu, pittatu nantu à l'iconu cù setie spade, hè assai populari cumminenti. In i tempi antichi, un grande quantità di liggi supra u puteru curative di sta stampa sò cunnisciuti. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì a preghjudiziu di sette pezzi di a Mamma di Diu hè utilizata spessu per aiutà à situazione difficili.

A prima guariscenza hà devenu cun un campagnolu chì, in un sognu, hà dettu una voce per truvà sta relice è pricava prima à ella. Dopu, l'icona salvava una cità sana da morte, è era in 1830 in Vologda. A quellu tempu hà avutu una epidemie di u colerà, nunda di aiutu, finu à u tempu di l'appellu à u santu.

Questa iconizazione hà a seguente image - a mamma di Diu hà pintava nantu à tile, trasfurmata da 7 frechi o spade. L'appughjatu à questu hè lettu à parechji occasioni, a prighera di sette stizza sempre aiutau à quelli chì dumandanu. Sta maghjina hè una bona banqueta di a casa o di persona di tuttu u male chì circundanu. Per prutezzione di a vostra casa da i ghjovani ghjente, fate u icona di fronte à a porta di a porta, perchè vede l'ochji di l'ingressu. Prima di vapeurà u icona, leghjite a preghiera. Hè pruvatu chì e persone cun pensiunarii malamenti spiccaranu di visità stu locu.

Preghjudiziu à i Teatondi

"O Mamma di Diu longu suffrentu, Serebbe tutte e figliole di a terra, in purazza è in a multitùdine di suffressi, da voi nantu à i terri trasfiriti, pigliate i nostri suspilli penali è salvate a benezza di a misericòrdia di a vostra misericòrdia. Ùn avete micca un altru modu di rifughju è una rapprisintazioni cale, ma, cum'è un forte durchitu à l'Unu nascutu à voi, aiutà è salvà cù i vostri preghje, avemu a righjunghjini u Regnu di u Celu senza falla, è cù tutti i sante cumincioneremmi in a Trinità à u Diu un è sempre è sempre è per sempre è sempre. Amen ".

A preghiera di u Santo Theotokos hè settore:

"Retevule i nostri corpi debbuli. Curuzù,

è l'oddiu di l'opponenti valdi,

è resolvi tutte a vicinanza di e nostre animi,

A to santa imagen hè santu,

Per u vostru duluri è a misericòrdia sò toccu

e e vostre ferite sò basgiate,

I nostri fucini, Tèrmini turminenti, sò spavintati.

Ùn ci duna, Mathi l'Beatu,

in a nostra durità di core è da a durazza di i nostri vicini per perisce,

Sò veramente un corpu malviziu ".

L'icona di a mamma di Diu ammenta a so dulore, dopu à a morte di u so figliolu Ghjesù Cristu, i fleccede chì l'hà trasfurmatu simbulizà i peccati di l' umanità, per chì Cristu era crucifissu. Dice chì vede tutti i peccati in l'anima di ogni persona, quandu quandu, dopu avè rializatu è cunfissendu, a ghjente volte cun preghje per sguassà u cori di i so nemichi, l'Intercessore di u Celu sempre sente è aiuta à i credi.

L'antica icona di sette puntati di a Mamma di Diu rimette à una persona per a bisognu di attitudine vigilante à a so natura pecchè, enseñanza pacienza, d'amore per i nemichi. Hè assai utile per riferite à un icona in i tempi difficiuli, quandu i penseri suscitate l'ànima di vendetta.