Preghiera Prayer

Un sensu maravigliu di purità hè cusì cusì è attrattivi, ma per qualchì motta ghjustu alchimia per evangelizà questa sensazione per noi una o duie volte. U vostru corpu hè pisu, l'anima hè chjesa di lumine divina, è vulete vulà ...

Stu effettu pò esse facilmente assicuratu cù l'aiutu di a preghiera, perchè stu statu ùn hè nunda, ma una ànima dopu a purificazione. Sì, hè, "purghe". Vinemu di lavammi in ogni ghjornu, aghjunghjenu i denti, lavate a robba - sò contaminati. E quale di l'ànima? Hè a pruprietà di a purificazione automaticna? Alas, o felice, nimu. Avemu bisognu à a cura di ogni ghjornu.

A megghiu preghiera per pulitica

L'unica preghiera , creata micca da l'omu, ma di Diu, hè "U nostru Patre". I so seguitori leghje à Ghjesù. Hè u so testu chì pò esse un precitu universale per a purificazione, a guariscenza, u pirdunu, u pentimentu è tuttu ciò chì a vostra ànima voli.

A purificazione di l'anima da questa preghjetta hè duvuta à u fattu chì cuntene tuttu ciò chì hè in tutte e altri prigheri:

Cumu si ne cura di a preghiera?

Ci hè dui modi - i primi travagli cum'è "limpieza generale", u sicondu - cum'è una fessina scorri un qualchissimu chì ghjè micca missa da un aspiratori.

U primu mètudu di purificà l'anima è u corpu cù a preghiera "U nostru Babbu" hè di studià ogni chakra per separatamente. Avete bisognu di chjude l'ochji, cuncintràlii nantu à a vostra visione interna è dicenu "I". Avete bisogna l'ecu di u corpu chì prupostu in unu di i chacchi. Quandu u so successu, mossa a vostra energia, pensamentu, sentimenti à u chakra più chjaru - muladhara è avè principiatu à leghje "U nostru Patre".

Lighendu a preghiera finu à sente chì l'energia di u chakra "stimava", u prucessu di a guare è di u ciucimentu di u negativu hà iniziatu.

In questa orazione, purificà u corpu è a mente, cammendu i chakra finu à l'apparizione in ogni solu di i sentimenti cume. Quandu hà finitu u travagliu cù u chakra supremu - Sahasram, unu toccu à mente, in i paroli di una sola prichera, dà l'energia à u canali di energia à u Muladhara, è dopu à un altru preghje - à u Sahasrara.

Situate in silence è esce da stu statu euforicu.

Certi chakra in particulare cundutu pò esse dumandassi più travagliu - pudete turnà à elli ogni ghjornu è guariscenze solu.

Per fà quessa, leghjite u prighera "U nostru Babbu" senza visualizazione. Questu hè a seconda via. Puderete "purificà" perchè a preghjetta stessu trova un puntu chì tutta a cosa ùn hè micca bellu è salderà tutte e negativu di quì.

Preghjonu "U Nostru Patre"

U nostru Patre, quale hè in u celu!

Sia santificatu u to nome,

U Regnu vinutu,

A to vulintà sarà,

cum'è in u celu è a terra.

Dacciate stu ghjornu u nostru pane;

è pardunà i nostri debbuli,

Cumu perdonemu u nostru debbitore;

è ùn porta micca in tentazione,

Ma liberate di u male.

Perchè hè u regnu è u putere è a gloria per sempre.

Amen.