Preghjonu per a partenza per a pace di l'anima

Quandu una persona estrema abbandona a so vita, hè sempre dura è i so parenti longu è anziane. Per aiutà l'ànima còmpiu in quellu mondu, hè necessariu di leghje una orazione memoriale. Pudete fà questu in casa è in a chjesa, mette una candela per u restu.

Preghiera per i paisani avilluti

E persone vivenu à Diu per salvà l'ànima di u mortu è avè dicendu à a misericòrdia. Hè nutate è u fattu chì dumannà pè u mumentu vi aiutà à salvà è vive, perchè sò attunente à l'armunia celestone. Questu aiuta à scapparà di u fastidiu ghjornu è prutegge da u male. A preghiera per a ripusazione di l'ànima di u patri mute favoriu à accettà l'inevitabbilità è di calmà, è hà simplificatu ancu a so passà i prucessi dopu a pace.

Una manera di spressione a prublema per i paisani partianu hè di leghje u Psalter. Hè necessariu di leghje un kathisma ogni ghjornu durante i primi 40 ghjorni da a morte di un parente. Questu avete aiutu à furnisce l'anima una calmissima rapidità, un sensu di libertà è a pussibilità di esse in Paradisu. Pudete dì textu di preghje in ogni ora di u ghjornu.

Preghjonu per a mamma morta

A perdita di u genitru hè una prova difficultu per una persona à ogni età, è per pudè allevate a so pròpia cundizione è aiuta l'ànima di a persona nativa, unu deve turnà à Diu. A preghjunu per a mamma morta hè leghjite, cum'è i primi 40 ghjorni da a so morte, è in tutti i dati in memoriale, l'anniversariu di nascita è morte. Hè nutate chì nisun vi permette di leghje applippisazioni in ogni mumentu, quandu vulete. Hè impurtante turnà à Diu cun un core pienu.

Duranti a lettura di a preghiera per u mortu, deve circate di rinunzià u duluri è dispramentu. U lamentu negru hè una viulenza serbia di i cumandamenti, chì ponenu un pesu pesu à l'ore persone è a mamma morta. Ci hè dettu chì una petizioni per repose pò esse urdinatu in a chiesa, ma hè megliu di leghje i teste propiu. Ùn aduprate micca fotografii o oggetti rituali, chì questu serà cunsideratu un piccatu. Hè necessariu piglià una candela di a chjesa è fassi vicinu à l'icona.

Preghjonu per u patri passatu

U testu preghjudiziu sopratuttu pò ancu esse usatu per dumandà a misericòrdia di Diu per un babbu mortu. In più di i teste canonichi, pudete solu turnà versu i Powers Higheri da u core pienu in e so parolle. L'ànima di l'ànima hè un misteru religiusu cumplicatu, chì si realiseghja cun l'aiutu di e preghje è di i ritu. Sì ùn avete nunda, a persone priva à u babbu di u sustegnu, è sarà difficiule per ellu per passà u prucessu di redenzione di i sbagghi di a so vita. A preghiera per a pace di l'ànima di u babbu mortu deve esse leggiu pinsivu è sensitivu.

"Hope, O Signore, l'anima di u servitore (s) fallecido di u vostru (nome), è pardòlulu tutti l'offiżi di e so liberu è micca disputi, è dà u regnu di u celu. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen ".

A prighera di vèduva per u maritu mortu

Quandu a vita di un cuniaru amatu accupa una donna à una depressione profunda è u sensu di disperazione arise. In questa situazione, hè impurtante ùn micca di scurdà chì l'anima di a persona morta hà bisognu d'assistenza. Per questu scopu, ci hè una preghiera pricula per u cuncepimentu mortu, chì devenu esse libera i primi 40 ghjorni da a morte. Inoltre, avete da dì chì i Salmi ogni ghjornu, tutti i 20 kàtiti in modu. Un'altra recomandata per andà in u tèmpiu per fà una cerimonia commemorativa è per ordene un servizio funeral, sorokoust, liturgia è requiem.

Per aiutà à salvà a pena, una donna hè ricumandata per vultà à Diu cun una dumanda di rinfurzà a sopravvivenza di piacè è di campà. Senza di sente è dà forza per trattà u disastru. Ùn serà micca superfluitu confessà è riceve Cumunione , è ancu per parlà cù u sacrificadore di ciò chì era successu. Hè mpurtanti ricurdà chì a preghiera per u so mortu pò esse pruveduta in i vostri paroli, u principale hè chì deve vene da un core puro, perchè hè impurtante per l'ànima di u cuniatura per esse riunite cù Diu.

A preghiera di u maritu per a mòglia fallecida

Ci hè dumandesi a prichera chì nimu pò leghje per una persona, è questu gruppu includenu testi previsti per e veduvi. Tutti i raccordini chjamati più appiccicate sò ancu listessi in stu casu. A preghiera per una donna morta pò esse lettu à a chjesa o in casa, più importantemente - solu sulità, per esse capace di svià in dialogu incù i Puteri Oghje. Hè ricumandemu per preziari davanti à l'icona, vicinu à quale pudete chjamate una cannila. Tire a petizioni cun grande fede in a vita eterna di l'ànima è si ncontranu dopu à u Last Judgment.

A preghiera di a mamma per i zitelli fora

Curie, ricumandemu à pricà in u tèmpiu, ma ancu l'appughjate in u duminiu nantu à i Puteri Cumposti sò una strumenta di salvataie per i povani mortu. A preghjunizzia per i figlioli mortos è altre persone chì si pronunzianu in casa sò chjamati "regule cellula". Ci hè una petizioni principale per u pòpulu mortu - un memoriale è pò esse truvatu in ogni libru di preghjudiziu. A Chiesa cumanda ogni ghjornu per dumandà à Diu per i figlioli chì anu passatu, leghje u sianu testu:

A preghiera per i paesi unbubulate

A Chjesa hè ambivalente nantu à e persone perchè, quella hè a morte di i persone chì ùn sò micca battezi in a so vita, ma ci hè una prichera chì i parenti pò leghje per elli. Hè impurtante di cunsiderà chì, per i persone per e persone di u pòpulu scurdatu, ùn hè micca impositu cumulerà una liturgia in a chjesa. A preghiera per u pòpulu senza capitatu ùn pò esse diretta solu à i sante, ma à Diu, cum'è ogni persona chì hà visatu una vita ghjustu hè u dirittu à u pirdunu è a prutezzione.

Ci sò assai liggi supra u martiri santu Ware, chì hè cunsideratu cum'è patronu di u perditu. Duranti a so vita, hà criatu assai cose à bonu, chì avianu l'oppurtunità di aiutà i cristiani chì eranu imprigiunati per a so fede. Hè nutate chì a preghiera per u martyrore màssimu Uaru hè debilitatu da u tormentu eternu di l'ànima micca unbaptone, ma ùn li garantisce micca un postu in Paradisu.

Preghiera per u mortu finu à 40 ghjorni

Memoriale preghiera hè cunsideratu una obbligazione di tutti i criunu. Sicondu i canoni di e chjese, hè impurtante di leghje missaghji in orazione per i primi 40 ghjorni da a morte. Tutti i testi più indicati sò adattati per questu. Hè mpurtanti piglià in cuntà chì si permettenu di rende in preghjudiziu in i vacanze chì sò pruibitu di esse citati in i servizii di l'iglesia.

A preghiera per u populu mortu deve esse leghjitoghju in a chiesa, quantità volte. Fate micca questu solu di ghjorni intimi per a ricurdà, ma ancu in altri altri. A principal hè una rettatura curta in a Divina Liturgia, quandu un sacrificiu senza sangue hè offeratu à Diu. Allora segue un Requiem, chì hè servutu davanti à una table specie. Duranti u so tempu, in a memoria di i persone chì anu abbandunatu a so vita, abbandunonu e so offerte. Un altru urdinariu urdinatu urariu, chì cumincià à u ghjornu di morte è dura 40 ghjorni.

Ancu averebbe parlà ancu cumu per pricà in u cimiteru, chì hè cunsideratu un locu santu chì i córpi di i pezzi morti restani davanti à a so resurrezzione futura. Hè impurtante sempre di mantene a sere vacca, è a croce hè cunsideratu un predicadoru di u domicile. Quandu vene à u cimiteru, bisognu à lumera una candela è lettu una preghiera. Ùn pudete micca manghjate è bèzzu nantu à a sévourie, perchè prufile u ricordu di a persona fallecida. Un rotage paganu hè a tradizione di abbandunà una vetra di vodka è una fetta di pane nantu à a tomba.