Preghjonu per u Natale in u vostru matrimoniu

U Natale apre a via à u celu, chì permette à a ghjente volte à i putenzi superiure quasi direttamente in prichere. Hè cresce chì tutte l'appillazioni saranu certamenti intesu è dumande cumpletu. A forza enorme teniu preghje nantu à u Natale per u matrimoniu, chì da l'antichità, e so zitelli sò usati per incontru cù a so secunna mità. Puderete indirizzà à parechji sante, a cume principal hè di fà cù un core apertu è l'ànima.

Preghjonu per a Natività di a Vergine di Maria in matrimoniu

Hè cresce chì sta preghiera hè assai putente, perchè a Vèrgine Maria dà nascita à u Figliolu di Diu. Certu, unu ùn hè micca cresce chì a rettatura aspittava sarà per ghjusti dopu, ma i Forzi più Alto t'e l'aiuta per assicurà chì l'avvenimenti esse sviluppati cù u successu pussibuli. Hè megliu di leghje a preghiera davanti à l'icona, dopu avè fattu una candela chjusu vicinu à questu.

A preghiera per u Natale per u matrimoniu hè chistu:

"Cu gran cuntintizza viaghju à voi, Mamma di Diu.

Sò quellu chì hà chjinatu Amore cù u fruttu di u so senu.

I, u servitore di Diu (u mo nome) precu dumanda ora per aiutà.

Dunque aiutanu cun amore, riccu è sinceru.

Mandate un maritu amici è carentatu,

perchè puderebbene crià i zitelli in felicità è gioia.

Salutu sia u to nome. Amen ".

In più di sta preghiera, pudete dumandà aiutu da a Matrona de Moscu , Nikolay Miracle-worker, Xenia di Petersburg e Peter Fevronia di Murom. Questi santi hè ancu famosu per u so putere per aiutà à l'insolta à truvà l'amore.

Ritu di Natale per u matrimoniu

Ci hè un rituali speziale in quale a prighera per u Natale hè utilizzatu per u matrimoniu. Cù u so aiutu, e sole puderanu aumentà a so scumessa di scuntate cù l'altra parte. Puderà ancu esse utilizatu da i zitelli chì anu un postu chì ponu avè un novu ponti à vende u passu più rispunsevule da ellu. In questu casu, u nome di una persona specie hà da esse inseriti in a preghiera.

Per u rituali, hè necessariu di preparà un colpu di u tecido cuadru biancu naturali, un paru di vandali bianchi è una photo joint. A vigiglia di Natale, mentri solitaria, ponu una tela bianca nantu à a tavula è chjappà i candele. In u materiale, disque una croce chì dividite u spaziu in quattru zoni, simbulizendu l'elementi: U focu, l'acqua, l'aire è a Terra. Pudete una foto in u centru, leghjite primu «U nostru Patre», è poi, una talaria prima di Natale per u matrimoniu:

"E forze di a Natività di Cristu, aiutatimi! Dear (name) per me privorotite! Iò vogliu ch'ellu sia impiegatu à mè, per sempre l'ànima eterna è u corpu unitu. Amen ".

Dopu quì, avete bisognu à fighjà a flame è imagine un casale è una vita cuntenta cù u vostru còmpiu in futuru. Hè impurtante chì u ritimu hè chjaru quantu possibili, finu à i sensazioni. Fate cusì finu à chì i candele sò stati supretu da elli. Allora in u canvas vi manca una foto, u restu di vela è oculazione tutte e parolle di l'indichi. Se ogni cosa era fattu bè corremente, poverà prestu i primi cambiamenti pusitivi seranu visibili.