Preghiera

A menudo a gente cumplementà e parole di preghje cù a so imaginazione, aspittà d'orazione d'estasi, piacè, novi sensazioni. Ma San Ignatius hà dettu chì tutti questi sò sinjali di prurenza improperi. À quellu chì deve esse u pricatu "dirittu", in particular preghjunghje, ligate quì sottu.

"Preghiera" Preghjonu

Allora, sicondu l'insignamenti di San Ignatius, a prighera vera deve vene da un core pulu è un spiritu chechju di a so miseria propria. U venerà si susciteghja di a prichera, dumandate u pirdunu, cum'è un prigiuneru, pricava per esse liberatu da u cunchju.

L'unicu sensu chì deve soffre u Cristianu durante a preghiera hè u repentimentu.

Durante a preghiera, avete bisognu à esse centrifugati - a vostra attenzioni hè nantu à e vostre parolle, a mente sana hè centrale nantu à e parole di a prichera. Principiu à praticà lettura di prayer San Ignazio ricumandenu pricendu per spessu, ma micca per longu. Spessu - per accustomà à a prichera, ma micca per longu, perchè chì a mente senza pensà ùn hè micca stancu.

Quandu ci debeu pricà?

A matina, quandu si svegliate, ringraziri à Diu per un ghjornu di ghjornu è dumandate a forza per resistenza à i peccati è vicissimi. In u ghjornu, ricordu di Diu più spessu.

Circate quandu, per leghje e pricati di vaghjime, hè faciule per vede. Sicura chì à a sera, hè megliu di vultà à u lettu, quandu'hè impussibile in u lettu. A volte, in a vita di a gente assai occupata, a prichera di vaghjime prima di vultà à u lettu hè l'unica manera di parlà cù Diu in u ghjornu.

In a sera di a voce duvete aghjunghjite à Diu per tutti i cose boni chì passanu, ripintenza per tutte e cose cumpagni chì avete fattu, è dumandate a forza per u ghjornu dopu.

Prima di cunfissioni

A cunfessioni hè una occasione di riintrissimu davanti à Diu è ricivete a remissione di i peccati di un sacrificadore dotatu da u putere di Diu. A vigiglia di a sera, pudete leghje a preghiera prima di cunfissioni. Sò esse i vostri parole, appellu à Diu, una dumanda di gràzia, chì aiuta à riunioni cun sincerità è rinunce a vieja manera sinful di vita, o prayer in eglise.

À quelli tempi, "O nostru Patre" è "Salmu 51" sò leggiti, è ancu preghje à Diu, per esempiu, cum'è seguente:

"Venite u Spiritu Santu, illuminate u mo mente, affinchè ch'e divete più in cuncienza di i mio peccati; aiuto a mo vulintà à u genuine repentance in elli, à una confessione sincerea è à una correcci decisive di a mo vita ".

Pudete ancu leghje a prichera di vaghjime à l'ange guardianu, perchè l'anghjulu di ogni cristianu hè u mediatoriu trà l'omu è di Diu:

"U Santu Angelu Guardianu, i mo santi patroni, dumandate di Diu a gràzia di una verità di cunfessioni di i peccati".

A cunfessione pò pudè prucederà solu quandu u nostru core hè chjucu da i greve è u male. Pensate, ùn avete micca tenite un avutru contru à qualchissia, avete dumandatu u pirdunu di tutti chì avete offisu, avete pruvatu à cuncilià cù i vostri nemici?

Per dumandà à Diu per u pardonu di i peccati hè pussibile solu quandu stessu hà pardunatu i vostri peccati per i vostri offende. Per quessa, cù una curazioni è l'attinzioni, hè necessariu di trattà e parolle di a prichera "U nostru Babbu":

"E pardunate i nostri debbuli, cum'è no perdundemu i nostri debbitori".

U vostru ripintenza deve esse genuine, è a vostra petizioni devenu necessàricamente una currezzione per un modu di vita più bè .

In quantu à a prichera di a chjesa, pudete aduprà a opción Opti Ortodosi:

"Diu è Signore di tutti! Ogni alte è ànima hè un putere, L'unica guariscenza hè u mo Mighty, sèntenu a supplicazione di me, u mischinu è nidificà à me a serpente per l'ispirazione di u Spiritu Santu santu è Vita, chì tombi u cunsumu, è à tutti i poviri e nudi, e tutte e virtù sò, à i pedi di u mo santu pettu cù làmpie di l'adversità è a so anima santu à a misericòrdia, Sè amate à mè, sò attratu. E dà, Signore, in u mo core, l'humilità è i pinsamenti di u bonu chì benefica un piccatore chì hà accunsentutu à voi di ripintenza, è sì, senza ellu solu da u sole, assuduciutu cun Teseu è quellu chì cunfittau à tè, è in u cuntattu di u mondu sanu hà sceltu è preferitu: Diu pesa, di scappari, anche si u mo impurtante male hè un obstacle: Ma hè pussibile per voi, Vladyka, hè tutale, l'esencia di una persona hè micca pussibule. Amen ".