Preghioni di Pasqua

A Pasqua hè a festa più impurtante in a religione cristiana, chì personificà a salvezza, rinnuvamentu è rinvivimentu. Tanti tradizzioni e costi sò assuciati à stu ghjornu. L'energia di questu ghjornu hè enormu, per quessa chì hè crede chì i preghje Pascuales anu un putere specie. Sò rimbursà i tratti tradiziunali è dopu à ghjornu, chì in u periodu di a Sema Di Pasqua sò chjamati u Reloj di Pasqua.

Chì pricesi per leghje in a Pasqua?

In questa festa grandi, pudete leghje parechji prichi, per esempiu, nantu à a guarisione, a salute, soldi, fortuna, etc. Hè cresce chì tutte l'appughjate sinceramente seranu intesu sensu da i putenzi superiori. Puderete pricà in u tempiu o in casa. U grandi valori à a privacidad durante a scritta di i chjami, perchè ùn ci hè interferiscenu. Fate l'icona di fronte à voi, è ancu un cuntainer d'acqua sante. Hè ricurdatu ancu à pudere di trè veteli vicinu à questu. In vista di a flame, liberate di penseri stranieri è si cuncentra solu in a preghiera.

Preghiera per a Pasqua nantu à a salute

Sì qualchissia in a famiglia hè spessu malatu, perchè vi cunsigliate per fà un ritu senzillu è cercà aiutu di i putenzi superiori. Pigliate una buttiglia in petra è poverà in l'acqua sante chì ci vole à purtalla da a chjesa. U paci crescenu a croce di u pacchettu in l'buttiglia, è poi, trè volte leendu sta preghiera:

"In u regnu di u celu hè una maraviglia primavera. Quellu chì tocca l'acqua, chì hè lavata da acqua, e praticà sarà lavatu. Aghju pigliatu l'acqua, hà datu u servitore di Diu (nome). In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Dopu à quella, a croce si deve ghjunghje è si mette nantu à u patrone. L'acqua carguisa deve esse lampata trè volte nantu à a testa di una persona malatu. Hè ricumandemu per aduprà u prucessu di irrigazione tri voti un ghjornu in tutta a simana sana. U traspurtadore cù e bassa acqua sempre devendrà u vostru icona.

L'amuleto di prigione di Pascuale da i disposti

Se ci sò spessu cunflitti in a famiglia o se a rilazioni cambiò pè u peghju, pudete utilizà a preghiera chì vale a pena leghje u terzu ghjornu dopu a Pasqua. A preghiera prupone hè pronunsiata esattamente 12 volte, ma soe cusì chistu:

"Signore, aiutà, Signore, benedite u Pasqua brillanti,

I ghjorni neve, làcenu cun lenti.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Giovanni Battista, Jean l'Evangelista, Giovanni Battista,

Ghjuvanni u largu patitu, Ghjuvanni u capu,

Archangel Michael, Archangel Gabriel, George the Victorious,

Nicholas the Wonderworker, Barbara the Great Martyr,

Fede, Hope, Amore è a so mamma Sofia,

Pricate per u percorsu cumuni di i servitori di Diu (i nomi di i rivolti).

Pigliate a so malice, ammansa u so còllera, sughjettu a furia.

A so santa santu,

Per a forza di l'invenzabbilità, scantu, i purtemu à l'accordu.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Preghjonu pè a Pasqua di Pasqua in casa

Ci hè una prighera forti chì crea un tipu di scudu è ripiglià tutte e prublemi è parechji negattivi da a persona à tuttu l'annu. Per via di u risultatu, vera chì in i vostri paroli pò creà un amuleto forte. Per quessa, leghjite a prigione anche a longu settimana:

"In u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spiritu Santu". Mammà Maria Cristu purtatu, Bore, battizatu, alimentatu, regnatu, Rispunnitivi, insignatu, salvatu, protetti, Eppo in a Cruci, chiancì, chianciaru lacrimi, lamintu, Ghjunta cun u so dulce Figliu hà patitu. Ghjesù Cristu hè risurtu da u Diu, da quì a so gloria da a terra à u celu. Avà ellu stessu cura di noi, i so servitori, Amici piace à e nostre prichere. Signore, mi sentenu, salvami, pruteggià da tutti i prublemi d'avà è sempre. In u nome di u Patre è u Figghiu, è di u Spìritu Santu. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Serà interessante per sapè micca solu ciò chì preghjite per leghje nantu à a casa nantu à a Sema di Pasqua, ma ancu chì credenze sia assuciatu cù questa ora:

  1. Ci hè una parente trà e persone chì in a Pasqua di notte vi vede i vostri parenti chì anu passatu. Per fà questu, avete bisognu cù una candela in a ghjesgia è aspetta per a riescita aspetta. Hè impurtante micca di parlà à nimu.
  2. In i tempi antichi, a ghjente hà pruvatu à imbruttà à e forze maligni, per quale anu andatu à l'incruciate cù i ova di Pasqua è i pane nantu à a terra. Hè struitu chì u rituu faria di i dimònii saltà da i so posti è di ballà.
  3. À a matina nantu à u Pasqua, i donne questi u casgiu, si l'animali si cunsacate in modu intremente, significa chì ùn avia nisun locu in a splutazioni è ellu avia vintu in u futuru vicinu.
  4. E persone di una età volia moriri u ghjornu di Pasqua, perchè era micca cridutu chì in quellu ghjornu, e porte di u paradisu sò aperti per tutti i mortali.
  5. Hè struitu chì l'alimentariu di a tavula di Pasqua hè enormu energia, per esempiu, l'osi rimanenti sò stati intarrati vicinu à a terra cultivable o ghjucatu in u focu quandu ci era una tempesta per prutezzione di a casa da u lampu. Era ancu accettatu per mantene a testa di u pastore di Pasqua consacratu è manghjaraghju nantu à u campu durante a simintà. E persone cridìanu chì questu modu facenu una bona racolosa.
  6. Per esse bella, durante a semana di Pasqua, e fiorini lavavanu cù l'acqua, in u questu un ovu rocher consacratu. Un altru signu interessanti per i zitelli - sì scarcate e so vellucci in seguitu, ghjè per una data è e labbre per un ochji.