Cumu l'aiutu di i "Three Joys" aiutanu?

L'icona di i "Three Joys" - una di e poce scopi d'urìggini occidentali, chì in u risultatu divintaru a miraculosa russa. Cunnisciutu è l'autore di sta faccia - u famusu artista Raphaël. Duranti a rivoluzione, l'imaghjina originale era persa è a so destinazione hè sempri ignurata.

U icona dirivà a Mamma di Ddiu cun una fiorita bianca in i so mani, cù a so volta chì u Bogomladenets si trova, à a diritta hè Ghjiseppu l'Ebbiu, è à a manca, u ghjovanu Giovanni Battista.

A storia di l'icona di a Vèrgine "Three Joys"

Ammaistrau una capulatta di un artista famoso in Russia in u tempu di Petru. Hè stata donata à a Santa Trinità Church, chì si trova in Gryazi. Sicondu a ligenda, una donna nurmale spirimintò un periculu difficiu in a so vita, perchè hà stata faccia trè seri problemi à l'ora: u so maritu era impussibile imprisonatu, era stata pigliata a casa, è u so figliolu era presitu in prusianu durante a guerra. In a dispirazioni, hà principiatu à pricà per andà à l'imaghjini di a Mamma di Diu, è un ghjornu, una voce hà apparsu à ella, chì l'hà dichjaratu à circà l'emblema di a Famiglia Sora è vultà à i Pultimi Cumposti. Hà trova l'imaghjina necessaria in a chjesa in Gryazi. Una donna hà pricatu u ghjornu è a notte nanzu à a fàccia è prestu prestu tutti i prublemi. Dopu questu, sta stampa di a Mamma di Diu era chjamatu l'icona di i "Three Joys". Dopu quessu, assai listi eranu fatta, chì anu ancu esaminatu i so miraculi.

Cumu l'aiutu di i "Three Joys" aiutanu?

Prima di sta imatge, pudemu pricà per u perdonu per i peccati cummessu, è per rinfurzà a fede. A ghjente volte à u sacru cun parechji prublemi, per esempiu, qualchissia pò aiutu per aiutà à truvà una persiane, risolve una situazione difficili, affruntari cù caluminturi è altre prublemi. L'icona di i "Three Joys" hè di grande impurtanza per i persone chì sò in altre paese è sò stati in una situazione difficili. Turnu à a so militare è à i so parenti per pruteggiri di parechji disgrazia.