Amanda Seyfried è Thomas Sadoski anu prestu pè u partitu di u babbu

Amanda Seyfried, di 30 anni di età, è Thomas Sadoski, di 40 anni, chì saldanu attaccà dopu à sei mesi di relazioni, diventeranu prestu in e so genitori. L'attrenda hè stata admessa chì stava aspittendu à u zitellu, sughjurnatu in l'avvenimentu Givenchy cun una bocca curone.

Tàccitatu

U marti, Amanda Seyfried, chì hè a fàccia di a marca Givenchy, vinutu à una cunferenza di stampa in l'occasioni di u principiu di a nova fragranza Live Irrésistible. Per a presentazione, a strada di Hollywood hà sceltu un vestitariu corta nìvuru nìmicu chì accentiava micca solu i so peri amandi Amanda, ma cambia in a so figura chì era più eloquente da qualse parolle, perchè ùn ponu micca missu.

Amanda Seyfried hè incinta
U marti, Amanda ghjunghjite à a presentazione di a nova fragrana da Givenchy Live Irrésistible

Seifrid si smurzò misteriosu è ignurò ei prublemi nantu à u so gravidenza. A su turne, numerosi fonti cunfirmanu la pusizioni interessanti di l'attrice, senza specifichi di u tempu.

Amanda Seyfried cù u babbu di u so avvirtimentu futuru, Thomas Sadoski

I sonni sò veri

À a listessa ora un annu, Seyfried, in una entrevista cù Marie Claire, hà cunfessu chì era so sunnera di un zitellu durante parechji anni. Ancu allura, a bella donna hà truvatu u so avvena eddu un bon ventu di a kindergarten è a scola, si fermia solu per truvà un papa adattatu ...

Seyfried è Sadoski perchè u annu in u 2015, è i rumori di a so romanza aparo in March 2016. In settembre, nantu à u dilicatu di l'attrìggiru cumparatu u ring-engagement anu avà diventatu chjaru chì a coppiu si preparava da esse aghjuntu à a famiglia.

Leghje ancu

Dunque agghiunce, a pezzu serà u primu zitellu per Amanda è Thomas. Seyfried ùn era micca maritatu, ma Sadoski era maritatu à Kimberly Hall per ott'anni, cù quale si divorziau in uttùviru 2015.

Amanda è u so fiancu era fotografiatu in Los Angeles a principiu di Novembre
Amanda Seyfried è Thomas Sadoski in un caminu cù un cane à a fini d'ottobre
In u sittembri, da a manu di Amanda Seyfried, un annu di partitu era apparsu