Hemorragia in l'ochju

L'heurragia in l'ochju hè l'accumulazione di u sangue trasiu da i vapuri in i tessuti circundenti. Hè da esse pruvucatu da u traumatoghju à l'ochju è u capu, i malatii associati cù a circulazione sanguinosa indebida è dannu à i muri di i vini sanguini, l'esercitiu fisicu eccessivu o altre cause.

Per capisce ciò chì facite è cumu per trattà l'hemorrume in l'ochju, primu hà prima stabilitu a struttura di l'ochju in chì successe. I sintomi di hemorrgia in l'ochji diventenu secondu a lucalizzazione di u prucessu patologicu.

Hemorragia in a retina di l'ochju

I sintomi principali di hemorrgia in a retina sò:

Manifestazioni visibili in questa mota di hemorrhagia oversia pò esse assenti. Sì l'hemorrhage hè singulari è micca largu, hè cunsigliatu per restvi di l'ùacchi in modu di trattamentu, i mediastichi hemostati è vasocitritivi. In i casi severi - cù una hemorrhagia chì occupanu una larga zona è si ripetuta spessu, u trattamentu necessaria a ingaghizza in u dipartimentu oftalmulugia. Piena recurrente in a retina pò purtà à cecità.

Hemorragia in a sclera (biancu) di l'ochju

À l'accumulazione di sangue in u pilu di a prutetta di l'ochju, i sintomi sò:

In questu casu, senza trattamentu speciale hè necessariu, l'accumulazione di sangue si disolvi in ​​u so propiu in 48 - 72 ora.

Hemorragia in u corpu vetru di l'ochju

Hemorragia in u vitreous di l'ochju hè chjamatu l'hemophthalmia. I sintomi di stu prucessu sò quì sottu:

Stu prucessu patologicu hè questu quandu u cingulu vascular di l'ochju hè danatu cù u ingressu di sangue in u vitreous. In questa parte di l'ochju ùn ci hè a pussibilità di delimitamento u fluwu fisiulogicu, perchè a so turbidità rapida. Full hemophthalmus pò dirii à a perdita di a visione, seppu duie primi òpuli dopu chì l'hemorrgica ùn sarà micca cura médica. Inoltre, cumercii serii sò pussibuli, per esempiu, distacchie retintali.

Hemorragia in a cima di l'ochju

Hemorragia in a cima di l'ochju, o hypèma, hè carattarizatu da tali signori:

Cù stu tipu di hemorrgia in l'ochju, u sangue fite u spaziu trà a córnea è l'iris. In a maiò parte di i casi, a dissoluzzioni di sangue si spontanea di pocu di ghjorni. Per accellerà stu prucessu, u trattamentu resorptivu pò esse prescrittu. Hè deve esse cunsideratu chì, cù l'hiphema, ci hè necessariu escludiri l'usu di non-steroidal anti-inflammatory drugs è anticoagulanti, perchè puderanu disturbà u sistema di coagulanti di u sangue.

Sì l'hypèma ùn viaghja dopu 10 ghjorni, pò parlarà di u sviluppu di i cumplicabbili, chì include:

Chì s'ellu ci hè una purgazione in l'ochju?

À i primi signali è suspetti d'hemorrgica in l'ochju (ancu insignificante, di prima visione), hè necessariu d'urdinà cunsultà un ophtalmologu o un terapeuta. Per diagnostizà a patologia, esse realizatu una seria di studii, chì, apparti d'un oculazione oftalmistiziu, necessariu includendu un test di sangue (tutale di u zuccheru). Dopu questu, u trattamentu adattatu hè prescribed.