E cumpetenze per i pedi

Molte parechji senti u dolore in i pedi è a maiò parte di tutte e tortu hè un cansa scumessa o cammina per una longa distanza. Ci hè eserciziu specialu per i piddi cù i piani di u pianu u altre prublemi chì aiutanu à ridivà di u dulore è à migliurà a cundizione. Truverete rigulari, altri ùn ci sarà micca risultatu.

E cumpetenze per i pedi

I piani è l'oscuranti aghjunghjenu a funzione di dampjar e stabilizzà u corpu durante l'eseguzione di movimenti diffirenti, perchè sti zoni anu sviluppatu, sopratuttu se fate sportu. Ci sò parechji esercizii diffirenti, vi cunsiderà un complexu simplice per a furmazione di ghjurnata.

Eincircuti per i petti cù pede:

  1. Caminiscia nantu à u puntu, allughjendu i peri tanticchia più ghjunti allora, è poi, desvoluzione intornu è cuntinuamu a realizà l'esercitu.
  2. Avà solu à l'esternu di u pede, è dopu, in l'internu, pruvate à cunnette i ghjinochje.
  3. Trasferisce u pesu à i taccasi è vai solu nantu à elli, è in seguitu, nantu à i vostri punteggio, stendu a corona, cusì alta.
  4. Scopre a flappeghji nantu à i pedi, dirigendu i ghjinochjati fora di i vilidi di u pede. A strada, stu serceranu per i pezzi è parti di u complexu di Bubnovsky. L'aparenza di un crunch durante l'esercitu hè a norma.
  5. Avete bisognu di scinniri da u pinnimentu. Aghju aiutu cù i vostri braccia, swinging in u tempu cù u muvimentu.
  6. Fate i movimenti circulatori di i pedi è a pelvis à u stessu tempu, trasfurmannu da u calcariu à u latu di u pede, da quì nantu à u focu è u novu nantu à u partitu. Va primu à unu, è dopu à l'altra parte.
  7. Dopu issu travagliu, hè cunsigliu chì t'hà trasfurmatu e so perte per allisà a tensione. Mettite sottu à u muru e tira i vostri pezzi nantu à quì, è piacevule à i tacchi.

I boni risultati per allevà a tensione da i petti aghjunghjenu i bagnardi cuntrastanti, cusì bassenu i vostri pierri à u friddu, è in u caldu acqua.