Solu di acqua di propolis

Prutolicu (cia apicultori) hè una sustancia peghjakanti, u culore chì varieghja da u verde giallu à u verde scuru è marrone, cun un gustu amara è l'olore caracteristicu. Hè produciutu da l'abi da a so saliva, u polu, a cera è i sustanzi addisibili alliberati da certi spezii d'àrburi cuniferi è caduli. Basatu nantu à propolis, l'estratti d'acqua è di u spiritu, pompi, balsammi, tintura, candele sò fatti.

Solu di acqua di propolisu - applicazione

L'estrattura di acqua di propuni hè brutta, spessu tuttura, u culore di u caffè cu u latte, liquidu. Pò esse acquistatu in a farmazia o preparatu indipindente.

A vendita hè più spessu u 1%, menu spessu - solu 5%. Quandu preparanu un estrughjule aquatuu di propolisu in a casa, qualsiasi cuncintrazione vogliu pò esse acquistata, chì depende da u scopu chì a solu serà usata.

L'estrattura di acqua di propuni hè utilizzatu com'è un agentu antisépicu è antibacterial esternu:

Dintra l'estrattura di acqua di propolis hè abituata in a medicina famigliali per rinfurzà l'immunità , e cummattece malatii di u viaghju gastrointestinali.

Ùn ci sò micca contraindicazione evidenti à sta droga, solu per una reazione allergica individuali.

Cumu prumove l'acqua di u propolisu?

Cum'è cù qualcunu rimediu di casa, ùn ci hè micca una sola struzzione per preparà un extractu acqua di propolisu, ci sò parechje scelte. Ma in tutti i casi, prima di cocilu, u propolisu hè cunsigliatu per friddà, in questa manera di pulverificà, postu chì a temperatura di l'ambienti hè un susténitu viscuvaru.

Cumpigliate quelli di e ricetti più cumuni di quantu pudete fà un extractu d'acqua di propolisu:

  1. Po in propolis (10 grammi) per acqua calenta (100 ml) è ponu nantu à un bagnu di acqua per 15-20 minuti, afficheu regularmente. A tampiratura di a mezora quandata ùn deve esse micca più di 80 gradi. U mistu resultanti hè filtrata è speduta in un vasu opacatu o un cuntainer di u vitru scuru. A suluzione hè guardatu in a frigorifera per più di 10 ghjorni.
  2. U propuni di terra hè cubbi in un termu, spartu cun acqua fogera è insistia per 24 ore. Per un almacenamentu longu, una solu solu preparata da stu metu ùn hè micca fatta.
  3. U propògliu chjaru hè spartu cun acqua calenta in una ratio di 1: 2 è si mantene in un bagnu di acqua per una ora, dopu chì hè filtrata. L'estruttu acqua di propolisu acquistatu in questu modu pò esse guardatu in a frigorifera per unepto di dui mesi, ma da chì hè assai cuncintrattu, deve esse diluted cù l'acqua furiosa prima di l'applicazione à a cuncentrazione desitvata.

Cumu si pò aghjunghje l'acqua di propolisu?

A maiò parte di l'usu prima, l'extractu di propolisu deve esse dilutu, in particulare in u casu di a cucina di casa, induve a cuncentrazione di propolisi in a suluzione pò esse assai altissima.

  1. Per lavudi, una culloca di u silizu hè aghjuntu à a mità di u tazza d'acqua.
  2. Per lavà di i sinuses maxilari, l'estrattu hè dilujatu 1: 2.
  3. Per u trattamentu in uve, datu a sensibiliità di a mucosa, hè megliu usà un extractu d'acqua di propolisu cù un minimu cuncentrazione, acquistate in a farmacia. Hè ancu desiderate diluisce cù l'acqua furiata in una ratio di 1: 2. Bury hè solu di 1-2 taglioli 3-4 volte per ghjornu.
  4. Per a siringa à 0.5 litri d'acqua, aghjunghje 3 cullenade d'estratti.
  5. Quandu ci hè ingestatu, a droga hè spessu dilutazione in un vetru di acqua cale o latti è presa dui volte ghjornu. L'ingrossu di a droga difiere secondu a cuncentrazione è a forma di u liberu è pò varià da 30-40 guttimi à una cullizzioni.

Esteru aqueous di propuni spessu prende un sedimentu, per quessa deve scaccià prima l'usu.