Trasformatore di furnitu stessu

U mobili modernu ùn hè micca solu l'aspettu bellu in l'abitazione è porta assai cosi. Questu hè un elementu funziunale chì duvete parechje cumpagnie. Altra caratteristica di stu disignu è questu vi permette di cullà più mobili in una stanza chjuca è ancu mantendu metri quadrate preziosi. In a maiò parte di casi, tali trucelli sò usati per appartamenti chjuchi è salotti, chì in cumminzioni sò chjusi. Pudete un lettu sanu ùn hè micca sempre cunvientu, è dorme nantu à u lettu - ancu esa prova per u spinu. A suluzione ideale in casu di stu casu hè un armariu. Serà cunsideratu in stu articulu.

Cumu fà u mobili?

U prucessu di fabricazione mobili-transformatore cù i vostri mani, u lettu inizione cù esibuli è selezzione di un locu. In fattu, sò sti dui casi, chì sò interconnected by un mekanismu specialu è decoratu cù porte di maghjina.

In a cumpagnia di u so LDP hè tagliatu, pudete mandate tutte l'infurmazioni necessarii di u disignu, sceglie l'ombra di vernice è u disignu di a facciata di u gabinariu. In quantu à u lettu stessu, hè pussibule cuncessione di disassemble l'anticu o ordine un corpu cù lamellae senza un colchju in a fabbricale di mubilità. À quale ci hè necessariu di fà faccià prima di tuttu, postu chì dependa da u grandu di u legnu chì tutti l'altri misurazioni è u locu di mobles dipendenu.

Esternamente, u disignu sarà cum'è un armariu ordinariu. Se ne necessariu, goccia è ci hè un grande lettu sanu in a stanza. Ccà cunzidira una lettone di passaghju di transformatori di mobili di fabricazione da i mani proprii.

  1. Comu basa, l'autore di a lezzione ponu suggerisce a piglià a basa ortuguluttiva di u lettu. Sleeper 180 x 200 cm.
  2. Cumpiglià tutte lamelle da a basa. Solu a spine hè sempre.
  3. A struttura di framura, chì prendrà tuttu u pesu, si mette nantu à e repertorii di 40 x 50 cm. Di sicuru, pudete pruvate à ripiglià altri furniti standard in oversu di un bar, ma quasi quasi ùn sanu micca quellu di pisu.
  4. In i preparazione per u gabignore avemu marcatu i posti per i partiti vicinu.
  5. Allora untu a parte di a struttura.
  6. À a fine seguitemu u pianu supranu.
  7. Questu hè u quadru di tuttu u bagnu.
  8. Facemu i nostri muebles è risolviu in u muru di sustegnu.
  9. In u prucessu di u travagliu, sarà assai lotterie, cusì l'autori di a lezone cunsiglieghja d'impighisce immediatamente un aspiratori è ùn ùn abbandunate micca una farra è polvera.
  10. Dopu avemu un muntatu u quadru di u lettu, chì svinimu in u principiu, cù l'aiutu di u mekanismu di crià u lettu è u gasu surgenti.
  11. U node vi sustene u più grande cundizzioni durante u travagliu. Hè necessariu di selezziunà u gruixu di u fogghiu di u pezzu di a granulosa sicondu stu carichi è pè spicificallu cù specializatori in u palcuscenicu di u sketch è u cuteddu.
  12. Hè u tempu di cunnette i dui parti di a basa di u mobili.
  13. Dopu a stallazione è l'articuli, ci vole à rinfurzà a struttura è rinvià a lamellae à u locu.
  14. L'ultima fase di a classa maestra, cumu fà u mobili, hè a fastidiosa di a facciata.
  15. Sicondu i scrive, a facciata di u mobili-transformatore cù i so propria manu tenenu a forma simplista. Per a manighjera di u gabignore u lettu hè purtatu à una pusizione horizontali. Sta parte pò esse fatta à a vostra discrezione, l'unica condicioni - a facade si deve esse cumminata cù u mobili in a stanza, è l'arnesi è a locu di questu ùn sò micca cusì impurtante.
  16. A cornice cumandu simultaneamente a funzione di u pede di u lettu. E a leva di leve di matrimoniu cuntene i bianchi. A strada, tutti l'altru mobili in a stanza hè fattu di listessu materiale, è u disignu di u gabignariu hè lacunau è stylise à u stessu tempu. Comu u risultatu, u mubilizatru hà oghje pocu spaziu è diventà invisibule.
  17. Eccu un modellu modivu è invisibile di transformatori sò stati rivulati in a fine.