Rakira

In a parti cintrali di Colombia hè un paisolu di Rakira (Ráquira). Pertenevvi di u dipartimentu di a Pruvenzali Ricaurte (Pruvenza di Ricaurte) è attrae turistere cù edificatori tipicamenti variegati. I facciati di l'edifizii sò stati ammulati cù disinni culuriti, è e porte sò decurati cù patti interessanti.

Infurmazioni ghjugna

U stabilimentu hè situatu nantu à u territoriu di a catena muntosa di Cundiboyacense d'Altiplano à una altitudine di 2150 m di livellu di u mari. L'aria di Rakira hè di 233 metri quadri. km, è u numiru di i residenti lucali hè di 13588 persone sicondu l'ultimu censimentu in u 2015.

U nomu di u paesu hè traduciutu cum'è "cità di e valdi". Questu hè duvuta à u fattu chì hà longu stata attiva in a pruduzzioni ceramica. I servizii di u locu fà prudutti di puduto è di terracotta, è in forma di souvenirsi in Rakira pudete cumprà ghjudizii è belli vistiti.

U stabilimentu funnatu in u 1580 u 18 di ottobre per un monacu chjamatu Francisco d'Orejuel. À quellu tempu, aborigini, à parte di ceramica, hà ancu trattatu l'agricultura, a cattle è a minatura.

U tempu in u paese

In Rakira, un clima moderatu caliu preva. A temperatura di l'ambientu mediu hè +16 ° C, è a norma di precipitazione hè 977 mmella per annu. A maiò parte di i chiovani sò in l'inguernu, u so massimu hè in uttrovi (150 mm) è u minimu - in July (33 mm). Marzu hè cunsideratu u mesi più caliu di l'annu, a colonna di mercuri in questa ora alcuni a una marca di +18 ° C. A Agostu, u clima più freu hè osservatu, a temperatura di l'ambienti hè +15 ° C.

Chì hè u famusu paesi di Rakira?

In u territoriu di u paese Ci hè una gran numedu di casi coloniali. Eranu eretti durante l'occupazione spagnola. A unicité di sti strutturi hè chì sò i culori brillanti. Caminate per Rakira, fate cura à:

  1. A strata principali , chì ghjè intaglio di e vendita uriginali. Eppo, da impresione spécialement interessante, da ricordi, per esempiu, in un di elli sò vindutu articuli in a forma di picculi omi. Sò presentati in quantità enormi, anu avutu parechji tene è culori.
  2. A piazza centrala. Questu sò assai scultori petite, sopra à u puntu chì si sviluppeghja a statua principali, chì curone u cima di a fontana. Ci hè ancu un cumuni lucale, chì hà parechji porte originali. Ogni alcuni havi u so ministeru.
  3. Monasteru di Candelaria (Monasteru di Candelaria) - hè stata fundata per ministri di l'ordine Augustinariu in u 1579. Contene antichi pittori religiosi, una cullizzioni di lira italiana è reliqui antichi. In u tribunale di u monasteru hè una caverna, in u quale u monacu hà vintu inveci. U tempiu hè situatu 7 km da u centru di Rakira.
  4. Residenziale. Sò cusì pendu nantu à una varietà di souvenirs chì certi volte ùn puderebbenu vedutu a fachada. I solitu casi sò solu u primu pianu.

U paisaghju di u paesu hè circundatu di l'alivi verdi brillanti è i picculi bassine, di u quale u paisaghjeru scupartu.

Dove dormir?

In u territoriu di Rakira, sò solu 4 posti duv'è pudete dorme:

  1. La Casa que Canta - casa di guest house con terrazza, giardino, sala di partita, salone comuni è parking. U persone di parlà in inglese, spagnola è francese.
  2. Posada De Los Santos hè un hotel induve l'animali è permettenu è un trasportu trasportu hè dispunibule. Classi maestri nantu à a fabricazione di prudutti d'argilla sò tenuti quì.
  3. Raquicamp hè un campu in u quale hè stata provista cun barbecue, mobili di giardinu, una biblioteca, parking, una zona di ghjoculi è un desk turistico.
  4. La Tenería hè una casa di campagna chì invita pò usà a sala cumuni è a cucina. Dopu un preliziu precedente, seranu allughjate l'alloghju cù animali di l'animali.

Dove manghjalli?

In u paesi di Rakira ci sò 3 stabilimenti di crescita, duv'è pudete manghjà diliziosu è hearty. Queste include:

Shopping

In Rakira, i turisti anu interessatu in ricordi è articuli unichi chì sò venduti in ogni locu. In i vostri magazzini lucali pudete cumprà prudutti d'alimentariu è di cura personale. Se vulete messi in u sapori lucale, visitate u mercatu di u domicile. Quì l'aromi di spezii è frutti sò mischiati è i culori di i cori di i fieri attranu i compiani. Questu hè un locu famusu trà l'indigeni è i turisti.

Cumu ghjunghje?

Rakira hè in cunfini cù i cità di Sutamarcana è Tinjaka in u nord, cù Cundinamarca è Guaceto in u Sud, cù Samaka è Sakica in u livante, cù San Miguel di Sema è u Lac Foucena in u ovest. U stabilimentu più vicinu di u paese hè Tunja , Boyaka. Pudete ottene u caru nantu à l'autostrada No 60, a distanza hè di circa 50 km.