Basilisk - quale hè questu quì, è cumu pare à u monstru mituali?

À u monasteru di a mitulugia di Basilisk proponiate diverse ipotesi, sicondu una legenda, ellu pareva da u ghjuvellu di u vitale, chì u sapete hà perseguatu. À l'altri, hè un spawne di u desertu, in u terzu - un ibis hè natu da l'uovo di l'uce, chì si mette nantu à u pico. Viaghja in caverne, perchè ellu si stende à pedi, ancu i ovi di basi sò assai velu è anu murtatu in istante.

Basilisk - quale hè questu?

U Basilisk miticu attraversu i seculi stallate cù e persone, èranu assai temerati è venerà, ancu avà unu pò vede l'imaginari di un monstruu misteriu nantu à i bas-reliefs. Basilisk hè - in traduzzione da l'lingua greca - "re", fù scrittu cum'è una criatura cù un capu in a ghjuvanza, toad eyes è a cuda di una serpente. À a so testa - un tufo rosso, ricorda di a corona, perchè u carattere è hà ricivutu un nome rale. In i tempi antichi, i pirsuni cridìanu chì i basilischi campavanu in i deserti, è ancu i cresce, allughjenu tutti l'animali viventi. L'acqua chì u monstruu si trova ancu in poison.

Ci hè un Basilisk?

À a risposta à sta pregunta, i scientifichi di parechji paesi anu avutu prugatu per anni. E furmulanu parechji versione chì spiegananu quale di u mondu bestiale puderia chjamatu Basilisk:

  1. In u 4 ° seculu aC, Aristòtili annunziò una serpente assai veluosa, in particulare reverendu in Egittu. Quandu si cuminciò à sulluzzà, tutti l'animali fughjiti in panicu.
  2. Sembe un pocu di sta criatura lucali di cammeleuni, hè ancu chjamatu cristianu per a capacità di corse nantu à l'acqua. Ma ùn cunnosci micca a morte per chì l'abitanti di a jungla di Venezuela sò sicura.
  3. Ci hè una similitudu tra u Basilisk è l'iguana, chì hà un crescenu nantu à a testa è un pente di coiu nantu à a so back.

I Cunsumannichi accunsenu chì Basilisk esiste solu in l'imaginazione, in i tempi antichi i serpenti periculi è i canti incomprensibuli u persone spessu attribuute capacità inusual. Hè a legenda di u terribbili munismu, chì mata da vista à distanza. In l'armaria hè una tale figura di u Basilisk: a testa è u corpu di un uccellu, scoglii densi, a cuda di una serpente. L'avete immortalizatu è in bas-reliefs, pudete vedà una criatura terribili in a citadina suiza di Basilea, induve hè un monumentu à stu patronu di a cità.

Quale hè chì u gustu di u Basilisk?

Legends conservonu diverse e descrizzioni di sta criatura, è cambiani cù u tempu. L'opzione più cumuni: un drago cù un capu di u gattu è l'ochji volte, ma ci sò altri:

  1. U seculu seculu aC U monstru di Basilisk hè rapprisintatu cum'è una grande serpente cù una testa di u culori di l'aria, u rossu è l'ali di bat.
  2. Mediu evu . A serpente fù trasfurmata in un gallonu cù a cuda di una viper cumpresa è u fustu di un sapori.
  3. In l 'annu in u Medievu . Basìlisi riprisentatu un gallo cù alti di drago, arraggi di tigre, una cuda di una lucertula è una piccola d'agata, cù l'ochji verdi brillanti.

Basilisk in a Bibbia

Ùn ùn passà micca un monstru in i testi biblica. In i testi sagrati hè citatitu chì i basilischi vivi in ​​i deserti di l'Eggittu è a Palestina. Hè chjamatu "saraf", chì in ucradu voli "crede". Cirillu di Alessandria hà scrittu chì sta criazione pò esse un zitellu di un aspidu. Doppu ch'elli chjamonu serpente, puderanu cuncludi chì sò sti erculi di u re regnu animali. In certi testi di a Bibbia, l'aspidu è u Basilisk si citenu per separatamente, per quessa, hè difficiuli di dì quissa mumentu di criatura ch'elli chjamanu «Basilisk Serpent».

Basilisk - Mitologia Slavica

Basilisk in a mitulugia russa si cumbugliu raramenti, ci era solu una menziunà di a serpente chì hè natu da u ovu di u vitale. Ma in cunghjilla hè spessu cita, chjamatu Basilisk, personificà una serpente. Rusich hà cridutu chì Basilisk faccia bewitching eyes, perchè u culore "Basilisk", chì hè statu trasfurmatu cù u tempu in "Vasilkovy", era ancu cunsideratu periculoso.

Questa attitudina hè stata trasferita à i fiori, crescienu chì dannu a cose. Dopu l'adopru di u Cristianesimu u 4 di ghjugnu, cariu nantu à a festa di u martyr Basilisk Komansky, chì era chjamatu Vasilkov maestru. I campegghiati anu in mente u putere à e so fiora, è micca serpi. In u vacanze di Basìlide hà pruibitu à chjostru è simone, perchè chì i fiori ùn mancanu micca u cicciu di centu.

La Legenda di Basilisk

In a mitulugia, assai leggendi nantu à u Basilisk hà survivutu, ci era ancu i so pruibbii è l'ordine per quelli chì si ncontranu cun ellu. A Serpenti di Basilisk hè special, ma a morte ùn puderà esse evitata si:

  1. Per vede u mostru primu, è moriri.
  2. Destruisce sta serpente pò esse suspesi cù specchi. L'atmosfera avvelenata hè stata riflessa è muli l'animali.

Poeta romanu Lucanu hà scrittu chì a criatura mitica Basilisk, cù certi criaturi demonichi è l'aspidu, amfibene è amodite, s'origini da u sangue di a Medusa di a Gorgona . Legends di l'Antica Grecia dicenu, ostensibbilmente a vista di questa bellezza incantevule, un omu in pietra. U listessu donu hè eredita è creazione monstruosa. Certi circhienti credi chì ci parranu di una serpente cù una reazione di u lume, u so tirzu era tantu veloce chì ùn hà micca avutu u tempu d'aghjunghje l'ochju ochju, è u velu accustò in istante.