Scrapbooking-cover per u passaportu - u

U passaportu hè unu di i ducumenti più impurtanti. Avemu a usu più freti ca l'altri, l'avemu prisentatu in e diverse istituzione è organizazione, per quessa, ùn hè micca surprised que elettu "robbi" per u passapore più più rigoriamente ca l'altri documenti. Ma nimu hà cunnosci micca megliu per elli, perchè ùn perchè micca fà a tappa per u passaportu , per piglià tutte e vostre brame?

Coperta nantu à u passaportu scrapbooking - master class (m)

I strumenti è materiali necessarii:

Cusì, femminza cresce a nostra porta:

  1. Prima di tutti, aduprendu un capu è un puddaru clerical, aghjustemu carta, cartuni è una tettona di culleghja nantu à e parte di u grandu cumu.
  2. Appena u cartuni nantu à u sintepon.
  3. Oghje u biguyu eccessu (fighjendu a bend), cum'è mostra in a photo. Aghju utilizatu un capu è una cullizzioni di a norma per questu.
  4. Questa intincatenamentu hè necessariu per guardà a tappa in a tappa, perchè u passaportu hà qualchì grose.

  5. Appressu, seguitemu a banda di gomma, chì mantene a tarra ceca.
  6. Guariscenu a band elastica per ùn avè micca righjunghjendu u cimiteru circa 2 cm (da avemu sempre bisognu di vultà a tappa cun un pano), è cusemu a cose a bandà elasti cù un zigzag.
  7. U passu prossimu hè a stallazione di u tecido: cola nantu à a cima è di fondu, debbuli assai abbastanza, ma mentre ùn prova micca deformà u cartone.
  8. Cumplandenu i rinchisori: prima avemu drittu è coghju u tela, è poverò settendu solu, facendu è sicuru chì e quelli sò ancu
  9. Avemu adupratu cartuni culurati nantu à u listessu principiu cum'è biancu.

Hè u tempu d'accumincià a preparazione per l'internu di a porta:

  1. Prima, appena l'ajustate i rettangoli trasparenti da a porta di notte di notte - avemu trimatu oliatu.
  2. Dopu quì, prima cugnu u papieru nantu à u cartulare, è a ghjente hè stata fissa cù cola in i cantoni, per quessa ùn si move micca in a cusgitura.
  3. Cusì, facemu cusì u nostru mediu, prima un di u latu.
  4. Immediatamente cosi a tonda. Ùn vi scurdate di guardà ochju nantu à a banda di gomma in modu chì ùn vo ùn fate micca spedinu accidintali.
  5. Avemu bisognu a tali cuntazione.
  6. Amassi cù l'inscription è a scatula nantu à u sustrato - i rossi di cartuni culurati.
  7. E cugeremu a cuddosa trasparente (tutte tutte notebook) in a scrizzione è a stampa, perchè ùn a vulia micca esse stati peghettiti in u saccu.
  8. Pigliemu è appicca a stampa è a scrizzione, è, siddu desiderate, decrecenu u fissidu trà elli cù l'aiutu di i Brades.

Avemu per passatu à l'ultima tappa - a unione di i dati:

  1. Prima, appendate u mezu è agisce 5-10 minuti.
  2. E, finarmenti, appendemu u restu u mandonu sottu a pressa per una ora e media (aghju ghjocu u rolu di a casella di stampa cù riviste vie). A parte chì hè stata pegata prima, sottu a stampa ùn hè micca eliminata.
  3. Quì hè una tale "succosa" di u passaportu, fatti da elli stanu averemu da esce. È pudete esse à voi stessu è fà una chì vi serà a to piaceru, è u so valore principaru hè chì serà ghjustu rispunsabilità cù u vostru gustu personali.

L'autore di a classa maestra è Maria Nikishova.