A croce da perle

Una cruci fatta di bè, fatta da i so propri mani, s'assumiglia assai piacevuli. A cosa principal hè di sceglie i culori di i bè per ellu. A più parte di biancu, oru è biancu sò utilizati. Sicondu u metudu di tissuti , una cruciuta da i granule ùn pò mancà spiaggia o convex, sonu o rico. In questu articulu, avete da appruntà cumu realizà una croce aperta.

Classe maestru: cumu fà una croce di perdi

Materie:

Strumenti:

Curà di travagliu:

Cumincià à tena un incantu per quì sottu:

  1. Tagliò 1,5 m di a linea. Scrivemu nantu à 1 bead d'oru è 5 pelletoli bianchi. Inseritu a seconda fini à u prufetu da u parte contru u stende. Avemu un corpu cù una "porta".
  2. Cumpulevamu per ogni fille 1 beccu d'oru è 5 pelletoli bianchi. A fine di a linea hè novu trasmessa à u ramu è strincì.
  3. Pigliemu tutti i dui muturni di a linea in direccazioni oppostu in un coru biancu è tornallu.
  4. String nantu à ogni parte di 3 cornelli d'oru, è poi passate dui extremi in un coru biancu (in lati opposti) è stende.
  5. In seguitu, facemu cusì cun 4 arcuni più.
  6. Cumpulammu in a pesca di u filu di una ramu d'oru è una perla bianchina, è à a linea di ghjustizia: una perla d'orea, una perla bianchina e un capelli bianchi.
  7. U ghjustu ghjustu hè passatu in u cordone nantu à a pesca di u filu di u largu è strincì.
  8. À a fine manca, pusemu nantu à 6 capelli bianchi è passà a fila di pisca à traversu a bèziu d'oru è u ramu per fà un coru cù una "tappa".
  9. String nantu à u mumentu giusto di u granu biancu, passanu l'armate in un tesoru d'oru è stende.
  10. Nant'à a linea assicurata, a corda di ghjule d'oru, bead blanche, 2 volte 3 cornutes d'oru è tote, è à u dirittu - zizati bianchi è bèziuli d'oru cù perdi.
  11. Ripitendu u paràgrafu 8, portanu 3 beads cun "wrapper".
  12. Pigliemu a linea da u liceu cù i bè per andà in u tufu cù a "tappa" à u ramu biancu contru a direzzione di u filu principal. U stringhje.
  13. String nantu à 3 cornutes d'oru è passanu a fine à u ramu ghjuvanottu in listessa manera.
  14. Ripetemu u puntatu 13. Avemu avemu un latu di più di u cruci.
  15. Passammo u ultimu allevu à l'ultime bead à u dirittu right.
  16. Articuli ripece n ° 8 è # 9, fate u turnu.
  17. Simuli à l'eseguitu di u seccu di u latu di a croce (punti numeri 10-16), pudemu prima a realizazione a terza è da u quattru latinu. Intra d 'elli, facenu turnà, ripetendu i punti numinari 7,8,9.
  18. Fig 35,36,37
  19. Dopu u quartu nuvellu, ùn viaghjate micca solu. Hè necessariu di firmà quandu avemu un corpu biancu in u nostru drittu, è un coru cù un "vitture" à manca.
  20. Pigliemu tutti i dui muturni di a linea in un ramu d'oru, cum'è mostra in a foto, è strincì.
  21. Fig 39,40,41
  22. Passammu i findi di a fila di u circhiu per mezu à i bè ravioli. Hè impurtante chì anu da vindetta diverse perle, però assai vicinu.
  23. Allora ci anu bisognu cù un'assidiu, anu cutatu di l'eccessi è a croce hè prestu.

Ci hè stata capita una gran croce di perdi. Per riduce u so diminuitu, pudete piglià un grande perde in cunversu di cunti è rinforzate a quantità di perle per una ferita.