Curtains per a cucina da i mani proprii

U disignu di tagliolini spessu saranu decisive in l'internu di a cucina. Aghju prupunendu un maestru maestru, chì dice in detaglio cusì per fighjà curtains per a cucina. Avete bisognu di duie piezzu di tela, una di a quale anu deve esse trasluzente è lumera, forsi cun un pianta pianta, è l'altru, à u contru, luminoso - più tardu diventarà un lambrequin.

1. Hè megliu cumincià u travagliu cù u trasfurmazioni di e costi, cusì cusì i fronti latinu di i panni à u dispusitivu (una costura inexperienza pò esse struati o spiegati trapetti in futura, mentri l'artighjani di qualità anu ponu trasfurmà a tessera sin'à a costura). A cima più minima di u tile hà deve struvutu cù una billezzu oblicu chì currisponde à u tonu di u panura lambrequin.

2. Pigliate a robba per a cortina principale, fate l'arme bianche è aghjunghje à una cinta speciale utilizada per l'assemblea di i cortini. U pull it pull up u fate u teletta fin'à a cornice.

3. Per lambrequin necessite un corpu di tela brillanti, e dimensioni di quali sò 150x150 cm. Tagliate dui pezzi di 25 cm di larghezza, seranu usati per a cose a parti cintrali di u lambrequin. I tziami ottimizzati sò spusciati à u centru è avemu stati uniformi dritte nantu à elle in tale manera chì a durata tutale di a parte finita hè di 90 cm. Notate chì i doblegu deve esse stati da l'arme à u centru in tale manera chì in u mità di u lambrequin si scopre è occupa a costione sottu.

4. Cumpariscerà lateralmente. Per fà questu, u pezzu restu di tela cun un grandore di 150x100 cm predefinitu. Marcaremu 70 cm di una banda è 30 cm à l'altru. Doppule u tile in sicretu i marcati è tagliate à duie parte, chì deve esse diagonale cù i costi di 30 è 70 cm.

5. Dopu avemu un pezzi uniformi in a direzzione urdinata cù l'aspetta chì a parte finitu di u lambrequin hà una largura di 60 cm.

6. Scrivite e parte laterale di u lambrequin cù u centru (attentate à a direzzione è u gruixu di i rotulamenti, hè impurtante chì l'armata struttura vedi l'armunia).

7. Ogni lambrequmu hà ottene un larghezza di 210 cm, ogni vignaghjolu di duverebbe bè cù un boscu oblicu, è nantu à u cima superiate, aghjunghje una cinta satinata da u latu incorrectu. Stu passu hà bisognu à ottene una densità ottima di a strapata à a cornisa.

Per i calculi, deve ricordate chì definite a durazione di u curtain principale, è l'anch'ellu di u tagliu deve esse calculatu in cunsiderà u fattu chì un finissamentu finitu 7 cm de longu hè dettu 21 cm di tela per pudè metà. Sì avete preferitu precise folds, sceglite u materiale più strettu è facenu i dritti.

A cortina finita sarà solu cura e stava pinnuta nantu à a cornice di a cucina. Un trucu picculu: per assicurà chì e costi longi ùn anu micca arruca, anu bisognu di ferru è immediatamente subfunnitu e cunfitturi cù un pezzu di vetru.