Cumu faci un alimentatore d'u paese?

Ancu di tutte a diversità di sustanzi chimichi muderni, i pratichi pesti più pratichi sò l'occhi. Cusì i lorciardi ghjardineri anu bisognu à curà i so assistenti. È ghjustu cuntu a vostra alegre twitter di l'acelli di u giardinu. Allura chì pudemu fà per i pani? Eppuru, in l'estiu, ùn avè micca bisognu di l'aiutu, ma in l'invernu, hè bonu per fà un alimentatore d'u paese pà l'avè, cum'è solu una di deci piani u survivanu a staghjunazione fredda. E, in particulare, morsi per a fami, perchè l'alimentaire d'avè hà sicurdu piacè. E ùn pensate micca chì ghjè micca difficiuli, ci sò parechji tipi di alimentari di cudani casani, pò esse fatte da materie improvisu, cappeghjite di ghiaccio o buttigli di plastica, o da a legnu. Cusì avete bisognu di sceglie l'opzione più accettavule per sè stessu è passate un pocu di tempu per aiutà à queste piuma scuppiatu sopravivanu l'invierno.

Cumu faci un alimentatore d'u paese da u pacchettu?

Avemu principiatu i raccordji per fà un alimentatore d'avè, cù una classa maestra cù un pezzu di zucchero o latte (packet tetra pack).

  1. Pigliemu l'embiu di u ghjumu.
  2. L'arrimbà è si tagghiau da l'oghje in u liceu chì l'acelli furanu. I piazzi sò più disprezziusi per utilizà grandi "finestri", perchè pruvate à fà e tocu in l'alimentaire d'avè cumu largu possibbili, è hè megliu per fà 2-3 entrances. Solu devi esse da stà una petra rinfrima sottu, vicinu à u fondu, per ciò chì l'alimentariu ùn hè micca svinutu da u ventu.
  3. Facemu agujeri à a cima, passanu per elli un filu è staccate l'alimentatore nantu à u postu sceltu. A strada, un alimentatore di u paese pò esse situatu in u to balcone.

Cumu faci un alimentatore d'u paese da una buttiglia?

U principiu di fabricà un alimentatore da una buttiglia plastica hè simile à l'antica.

  1. Pigliemu una buttiglia plastica di 2 o 5 litri.
  2. Tagliate parechje tote (anchi). Attrumoscià fà facenu cura cù cura, per chì l'entrattu à l'alimentaire d'avè sò fatta senza burru: u plasticu hè dura, è pò tirisce l'ave. Se ùn si ponu micca pussibule, colti cù cura di e cinghi di e rùbbriche cù cinta tape.
  3. In u suorone facemu un ghjocu à quale inseritu un filu inturnu à a mità. Avemu attaccati a fini di u filatu cun un corpu, è per u ciclu resultanti chjappà l'alimentatore nantu à un arbre.

Cumu pudè edificà un alimentatore d'occhi di lignu?

E benestà induve un alimentariu di u legnu classicu? Ci hè edificatu da u bordi edging 18 mm di latte gruffu è di legno. L'alimentari di u pappagallo di lignu artighjanu sò di dui tipi - chjusu è aperti.

Prima, cumbattini cumu per fà un alimentatore d'alivi apertu. Ci hè da nutà chì questu alimentatore hè più adattatu per quelli chì so viviornu fora di a cità, è hà a capacità di seguità u statu di u bacinu. Per via di a so operezza, l'alimentariu spessu scorri a neve, è deve esse scraped off. Ma l'alimentatore apertu pò piglià più diners.

  1. Accatastate da u tribunale duie quatru quadrate nantu à 25x25 cm in grandezza, questu serà u pianu è u soffiu di l'alimentatore.
  2. Da e varie cuttati 4 supporti, circa 30 cm.
  3. Ammurama l'aghjustizza tutta l'aiutu di i vitture self-tapping. In u perimetruali di u fondu, seria bonu per riparà e perle ani per chì l'alimentazione ùn hè micca svinutu da u ventu.
  4. Purtasti u alimentariu nantu à un arbre o installate nantu à i supporti.

L'alimentatore di u tipu chjusu hè adattatu per quelli chì si ponu visità solu da u tempu à tempu per rinforzà e suminie di nutizie.

  1. Tagliemu 2 pezzi di 20x20 cm (tettu è pianu) è 3 détails cù dimensioni 20x25 cm (pareti di l'alimentatore) da a borda edging.
  2. Cumpulammu l'alimentatore cù l'aiutu di i vitture self-tapping, à u cimiteru di u fondu, aghjunghjenu i unghie da u cornu. L'altezza di u paddle hè di circa 1,5 cm, hè necessariu di prevene à nevaru di cascà in l'alimentu.
  3. U bacinu hè prestu per truvà solu un locu in u giardinu.