Una donna forti forte

À u primu sguardu, u tìtulu di l'articulu sunnera senza parolle, ma si vousa veda, quì ci hè un certu significatu. Chì vene prima quandu sente a parola "donna"? A maiò parte di noi hà pensatu nantu à a frasa "debuli sessu". In questu cunnessu, una donna hè cunsiderata cunsunanza di questu un omu è di quale oghje stu stereotipu?

Dopu qualchì tempu, a pusizione di l'omu era una priorità è u patriarche hà rignatu à u mondu. Prima, l'omu era u capu di a famiglia perchè era un ingridienti à l'alimentariu, è l'omi fùbbenu datu un rol dominante in a societa, perchè eranu educati, furmatu in l'artisgianu, littura è scritta, mentri u rolu di e donne era secundariu.

Avà, i rapprisintanti di u sessu feraghju, hà maestru di tutte sferi di attività prufessiunale, arena politica, sport è ancu masterizata a sperienza di i carusi cumandanti. U mondu hè cambiatu è e donne anu aiutatu à questu.

Fighi donne di u mondu

I publicazioni famigliali cù un nomu mundiali hà ripetitu fattu una qualificazione di e donne influente è influente di stu mondu chì ùn anu teme trompettà u primu scopu di l'ordine di quellu tempu è si fanu idoli per parechje ghjoculi di u nostru tempore.

  1. Princess Diana. A Lady Diana Spencer fù cunnisciuta dopu chì ella casciau un membru di a famiglia reale di u Prìncipe di Gales. Hè stata chjamata "a munarchia cù un raru umanu", perchè a so longu a so vita era intristindrata in carità è aiutau u mancamentu.
  2. Merlin Monroe. U so nome, questu quì hè u primu ciò chì vene in mente quandu vene à a rivoluzione sessuale di l'ultimi decennii. Monroe divintò un simbulu vídu di a sessualità è oghje hè un esempio di l'eredi per millares di donna.
  3. Marlene Dietrich. Sta signora diventò un simbulu di u cinema cinematograficu germanicu è americanu in u principiu di u XXu seculu, per parechji si ferma un esempio di "feminità brutali".
  4. Coco Chanel. Era u primu à invistiscia ughjulées per aduprà ghjira di trouser, cusì creendu una nova imaghja di a femminità.

Una donna forte è un omu forte

Un cambiamentu relativamente afdellu in l'estatus di e donne in a sociezione ùn puderebbe micca avè prublemi in a relazione trà i sessi.

L'omi à i donne forti sò trattati cun diversità:

  1. Perchè parechji omi, una donna forte forte, questu hè un esempiu d'attrazione sessuale, perchè sentenu a nicissità d'abbandunà à qualunqui imperiu è in relazioni per esse solu scacciatu.
  2. L'altri omi simpricimenti ùn speriendu micca a pusizione di pusessu di e donne, quarchesi à ancu u puntu chì miranu à i capi di a donna, a donna sottu à a rota o simpaticamente garanciati dames. Siccome sicondu u estereotipu prevalenti ùn vulianu micca obeyer à u "sexu debbitali", spessu cù l'aiutu di dimustrà a so forza fisica.

Questu ci duna u dirittu di sustene chì una donna dèca pò esse una persona forte. E esse cusì cuntinueghja à sente a bisognu di a prutezione maschile. Ma un omu più forte à pusessu pò esse micca, perchè l'accettazione generalizata di u vede chì e donne cù un caratteru fordatu forte, u successu in u campu di l'attività prufessiunale ùn anu micca a felicità in a so vita persunale.

L'apparizione di novi tipi di rilazione trà un omu è una donna hè stata studiata è discutuda in varii pubblici scientificu è artisti-populari di l'ultimi decenniadi, un esempiu di questu pò esse u libru di Miranda Lee "Strong Weak Woman".

U tempu dittassi i so leggere, è ci vole à obey. Malgradu questu, ùn ti scurdanu di l'ugualità di i sessi è u fattu chì e donne, è l'omi anu u dirittu à fà cumu u piace, custruiscenu i so carriera è manifestanu in relazioni pùblici.