Prima signa di neu

Finu a ora, pare pare parechji signalazioni chì sò stati cuntinueghjenu à pruvà a so rilevanza. Questu hè duvuta à u fattu chì ùn anu micca fattu solu per quessa, ma per à parechji anni d'observazione. In u passatu, a ghjente hà versatu diversi fatti, circà un certu patronu di l'eventi. Tuttu chistu addivintà a basa per l'emergenza di supersticiones.

Signs about the first snow

A maiò parte di e superstità anu cunnessu cù i fenomeni di natura, avessi predica micca solu u clima, ma ancu parechje avvenimenti in relazione à u futuru vicinu.

Signori cumuni di a prima neve:

  1. Se si svegliate nantu à a matina, vedi neve nantu à a terra, perchè pudete apre studià nantu à u vostru propiu avvene. Hè cresce chì, se a neve hè stallata, ùn ci era micca traccia nantu à questu, in quattru anni dopu, a vita sia stabilitu senza alcuni problema. In l'eventu chì ci era parechje tracci, u signu dici chì hè necessariu coperà parechji tipi di prublemi, è seranu cunnessi, probabbilmente, cun u finanziu.
  2. U primu neu cadiu in u cascatori è ci era una tempesta di nevicata, cusì, in u futuru vicinu, l'invernu ùn vene micca.
  3. Un signu rilavviatu chì, se a prima neve hè stallata, avemu bisognu di una prima primavera.
  4. In l'eventu chì a neve cadìu, quandu era ghiaccio, l'invernu sarà asciuttu è l'altru veranu è sunny.
  5. Un altru signu pupulari annantu à a prima neve - se cadiu in terra umana, hè ghjornu per un bellu pezzu, è s'ellu si stanca, aspetta per a recurrenza di a precipitazione.
  6. In i tempi antichi, i pirsuni cridìanu chì l'invernu vene 40 ghjorni dopu a prima neve caduta.
  7. Si a neve si camminava à a notte, hè sempre longu nantu à a terra, è se in u ghjornu stessu, si funnassi rapidamenti.
  8. Nuvole dilicatu è densu prometti un veru umitu, è un lignu e flussu leghje un verdu secu.

Hè cresce chì, se manghja un pocu di a prima neve è fate un desideriu, certamenti innanzarà true.