Emily Ratjakovski hà dimustratu chic figure in a nova campaña di publicità di a marca sportiva

U mudernu americanu di 25 anni, Emily Rataskovski, piaciu u so fanelli cù una altra riserva di foto. Questa ora ùn era micca un spartitu dilettante per a vacanze, chì Emily hà dimustratu circa un mesi ago, mentri in Messico, è sparendu publicità. Ратажковски hà invitatu à participà à a rapprisintazione di u publicu di una nova linea di vestiti sportivi di marca DKNY.

Emily Rataskovski

Emily hà avvishatu imprudata una nova cullizzioni

A moda casa DKNY hà digià travagliatu cù u mudellu di 25 anni. Circa u mese di un annu Ратажковски sarà a faccia di una linzima di questa marca. Dopu a cunclusione cumuna, DKNY hà dettu chì Emily ùn era micca teme di difficultà è puderia rializà a so cumpagnia perfetta. U scaricamentu di a reta spettaculu si hè stallatu nantu à a strada in New York è per bluccà u trafficu di carru, cum'è i viandosi, nimu hà fattu. Malgradu u fattu chì ci era parechje persone chì vole vultà à u so attrazzu mudellu da una curta distanza, Ratjakovski ùn era micca in tuttu cuntentu di questu.

Emily per a marca DKNY

Prima, Emily hà dimustratu un gruppu nìvuru chì consistia di bagnati da maghju, una cima cun una manica corta, una chjappione di coghju, una spiaggia di donna è l'stivali di laca. In sta stampa, Ratjakovski ùn hè micca ghjustu nantu à a strada, ma tombata vicinu à un pilastru di ferru, cercannu qualcosa à u cartellu.

A filmografia hè stata a strada di a Nova York

L'impresa dopu cumpostu di vestiti bianchi. U mudellu hà vintu trousers cun strisce, una corta corta cù una manga longa, sapuri è una schernu. Dopu questu, u stili di cummerciale seguitanu, se pudete chjamà cusì. Ратажковски hà pruvatu nantu à un vistitu di trouser nero, un ghjudicatu strisu è loafers neri. Per capiscerà cumu si truvà davanti à a figura, questa robba hè assai difficiuta, perchè Emily s'impugnava, suschendu e so mani, appujatu à u postu di strada.

Leghje ancu

E, finitu - un torso bonu

À a fine di a session di photo, Ratjakovski hà vistu vistimenti per l'esercitu. Hè veru, questa ora, prima di l'lenti, ùn era micca solu. Appressu à u mudellu, chì era vistutu di una corta corta negra, pantalon grisa cù pustule è calzini atleti neri, ùn fece nè mancu più impressesiu. E duie mudelli avianu mostranu figuri chic e un excelente entrenamentu sportiu.

Doppu a session di photo, Ratjakovski hà sceltu di sparte cù ella cumu hà travagliatu in questa campagru di publicità:

"Sò assai piacè di cooperà cù DKNY. A marca representa vesti veramenti assai boni è cusì cómodu. Aghju pruvatu a ropa nantu à mè, mi pensu micca di ricusà l'armata sportiva. Sò assai affiziutu ch'e aghju sceltu com'è a faccia di parechji racolti. Mi pare avè fattu tuttu ciò chì vò cum'è u compratore li piacia i novi prudutti di DKNY.