Drenaggiu per e piante interni

Malgradu l'opinione esistenti chì u drenaggiu per i pianti d'interni ùn hè micca prurucità per u so crescita normale, assai amanti di fioritura ùn pudemu micca fà. Eppuru, i pianti crescenu in natura senza dullerà privatu, ma questu hè un apparenza, perchè, a diversità di i fiori interiore, e so radiche ùn sò micca limitati da i mura di u pome, ma in u territoriu sò pedi, humus è sand. Hè per quessa u drenaggiu in una macchina hè una cundizione necessaria! Gratu à questu, l'acqua di sopra è livatu, è i radichi di e piante pò respira. U drenagiu eccaramente organizzatu per fiori interiore durante u travagliu o traspurtimentu hè una salvezza per i principianti chì ùn anu micca ancu masterizatu i regule per cura di i pianti.

Tipi di drenaggiu

Ùn cunambiguosu per dì chì drenaje per fiori hè megliu, hè difficiule, perchè e sfarenti vegetali anu dumandati diversi per u cuntenutu. Certi pò piglià un exceppulu di umidità assicurata nurmale, ma per altri hè fatale. Prima di fà un piroggiu, hà bisognu di scopre e funziunalità di u sistema radicali di a pianta. Per esempiu, e razzi assai frà fragnà ponu dannà l'eddi stesi di i chjami di ceramica.

Ceramichi

Allora, i scorduli ceramichi. Stu tipu di drenaggiu hè sempre largamente practiced, pese à u fattu chì ùn hè micca cusì faciule di truvà uttuli rotulati fatta di tela naturali. À u fondu di u pome, in u centru di u quale u pezzu hè fattu, u più grande ponu hè stabilitu. Da quì sottu un capellu 1-1,5 centimitru di sorra di frazzioni furna. Subsequently, u sustrato principale hè sprinkled è a pianta hè cultivata. Duranti u trasplante sussegente, i pianti sò deve moltu curaziu, perchè e raghji hè prubabile impastatu, è prova di liberà di e parte di u drenagiu pò finisce malamenti.

Clay dilate

Questa mancanza hè carente di argilata dilujulata - culi bianchi, chì sò culè di arcilla cù una struttura peruosa. Claydite hè pruduttu in parechje fraccione, perchè pò assicurà facilmente u granu di granellu necessariu. Di solitu, hè usatu bassina dilata de grande fassi, ma di u grande u granu di u granu ùn ghjucule micca. U fattore determinante hè u diametru di u burcu per u bacinu d'acqua in u pote, per quessa, hè bisognu di selezziunà a fascia dilata per ch'ellu ùn manca micca in a paletta. Prima di utilizà una drenaje per i fiori, u granu di arcilla dilata trid da esse coperta cù una strata di 1/15 centimeteru di sabbia.

Cù quantu dà e vogliu in un pezzu di drenaje depends on the size of the pot itself è a presenza di cani. Se u pignattu hè grande (10 litri o più) è ci sò aghjusti, u livatu di u capu di foglia dilata pò varià di 10 à 15 centimetri. Per un pocu pezzu, un centimitru di latta hè abbastanza. Per pottei in u quali ùn anu micca scurdate, a cuddava di argilla ampliata deve esse crescita à u 25% di u voluminu di u pezzu.

Pigliate chì, in cinque à sei anni, l'argilla dilata cumpressa, diventendu in a tarra, perchè deve esse aghjurnata.

Polyfoam

Ùn ci eranu micca braccialatti o ghjuvanotti, pensate chì chì sustituisce u fugliale di i fiori? Utilizà a scuma. Comu u drenaggiu per i culori, u poliestirenu s'attrova perfettamenti. Tuttavia, questu materialu ùn mancu micca assorbutu l'acqua, perchè deve esse usatu cù un hydrogel. Imbulighjate i pezzi Polistirene incù l'hydrogel, stendu a massa nantu à u fondu di u pome cun una strata di 1 a 3 cm è scuzzulate a sabbia nantu à a cima. Aggiungi u sustratu è pianta a pianta. Ùn hè cunsigliatu di reutilizà un tali drenagiu durante u traspurtimentu.

Drenu naturali

Certi cultivatori prefettenu fà drenaje per fiori cù i so propria manu, cù u muscone di carbone o di sphagnum. Sti natura naturali perfettamente assorbanu l'excrementi di umidità, è se ne necessariu pò dà à e piante. Stu tipu di drenagiu hè u megliu per tutti i tipi d'orchidi.

Avete a cura di a salute di e vostre piante interni, di l' illuminazione , di l'acquessi, di l'umidità è di drenaje, è sempre risponde per voi cù l'exuberante vegetazione è a bella fioritura!