Tabacco di fume - crescente di e sere

Quandu a storia scriva, u tabacco era statu introduttu in Russia da Petru Cristu. Dopu questu, sta pianta hà riesce bè ravimentu in a nostra terra, chì ùn era nativa d'ella, è in una sola è era cultivatu direttamente in una scala industriale: quasi ogni patronu pudete vaghjimu di u tabacco grown in his garden. I secreti di u tabacco di fumatorii crescente da e zicchini, avemu da sparta in u nostru articulu.

Tabacco di fume - description

Prima di inizià a cultura di u tabacco di fumu in a vostra zona, ùn hè micca superfluitu per amparà un pocu nantu à sta pianta. Cusì u tabacco hè una pianta di a famiglia Solanaceae. In a natura, ci hè un gran numaru di diversi tipi di tabacco, ma solu dui di elli sò cultivati: tabacco virgine è makhorka. U veru pruduce hè assai termofili, alcuni alcuna circa 3 metri è hà assai variità. Mahorka crescenu assai più bassu (micca più di 1,5 metri), hà qualità di qualità più sutile è hè menu esigenti di e cundizioni ambientali. Quandu sceglie un sorte di makhorka per crecià in u vostru situ, quandu avete firmatu à l'spezii adattati per ogni territorio specificu.

Cumu cresce u tabacco da i zitelli?

  1. Per fà una bona vittura, hè assai impurtante per appressu à l'appressu à u tempu chì a simplicità di u tabacco. Normalmente, a piantazione di e piante da e piante da e piantini di crescente principia à a fini di l'invernu (finale di frivaru). Pudete ancu crià u tabacco dopu, ma puderebbe micca avè avutu u tempu di riintra riperighjate davanti à i ghjàllichi di urbanu, chì sò distruttivi per ellu.
  2. Siccomu i zucchiarii di tabacco sò assai sgrossati, per pattene, avete bisognu à cunnette cù suli. Per a ghjonghje di e sementi di u tabacco, hè necessariu d'utilizà cuntainienti spazii spichi è scarfichi, cumprinniu cù a terra chì micca righjunghjendu i 10-15 mm. Sembri e soie nantu à a superficia di a terra, è immediatamente dopu a pianta, organizate un mini-invernatore: cupria cun un saccu di plastica o vetru. U tarrenu in u mini-invernadera debite sia uitu, ma micca umanu, altri i sèculi si puderebbenu semplici.
  3. Per esse las rostere, ci vole à creà certi cundizioni: una tempura di 23-28 ° C è bona illuminazione. I prudutti di spule hè megliu fattu per un spruzu.
  4. Dopu l'apparizione di dui foglie reali nantu à i frutte di u tabacco, ponu esse divisu in cuntinenti individuali cù a terra. Quandu u traspurtadore, hè impurtante manipule a pianta cù molti cura, chì i so danni faranu à a morte di a pianta.
  5. U traspurtadore di e crescente in a pianta aperta accumincianu à a fini di maghju, quandu u periculu di i ghjacci noctuli passanu finamente. Quandu si sferasse entre u mancu di u tabacco pallate lassà di 40-50 cm.
  6. U tarritoriu per u suttoplanu u tabacco deve esse chjamatu ligere, bè satu da l'ossigenu. I cammischi di tabacchinu duverebbe posatu nantu à una zona assulanada, induve ùn ci hè micca un periculu di stagnazioni di l'acqua. Siccomu u tabacco necessitanu assai di putassiu, u lettu deve esse fertilizatu cù cinti o munzeddite di vacca .
  7. Per ottene una qualità più bona a cugliera, l'arbureti di u tabacco avissi pugghiunatu - elli scumpressanu circa a mità di i zucchefoli di fiori fiore. Dopu fattu quessa, u tabacco hè attivatu da esse emessu per stepons, chì sò ancu sottumessi à a rimorca.
  8. A cugliera hè fatta da a partenza più bassa, chì ripiglia dopu à un mesi è un mezu da a pianta in i paisoli. A cugliera di u tabacco hè a so propria caratteristica: si deve aghjunghje in a sera, quandu e foglie cuntenenu a quantità più altu di l'acqua è a massa di carbuidrati. Un segnu chì i foglie pò esse gathered hè u so amaricenti è pegcurazioni, blanchissant di a vina cintrali. Quandu si sguassate a foglia matura, un precintatu chjave hè intesu.