Aloe - ripruduzzione

Aloe, sicuru, hè dispunibule in ogni casa, perchè hè cunsideratu una pianeta cicatrizna . Per quessa ùn hè micca surprisante u scopu di cultivà uni pochi alcumi in u canale. Però, bisogna sapè cumu multiplicà l'aloe. Fortunatamente, questu ùn hè micca ghjustu difficultu: a pianta pò esse prupandita da i serei, i zitelli, cime, foglie, tagliati. Fighjemu nantu à ogni metudu in più dittori.

Aloe: ripruduzzione da i zitelli

A manera più faciule di multiplicà l'aloe - hè quì u so "figlioli" chjamati "i zitelli", per quessa, un corpu sottupulari chì crescenu nantu à a pianta in un pezzu. Ci sò e so radichi, anchi si sò cunnessi cù u risidicamentu di aloe. Per quessa, a riprutazione di l'aloe in i zitelli à a casa pò esse fatta durante u trasplante di primavera: liberendu a fiore da u tarrenu, u zitellu hè spartutu è trasplantatu in un puchu sipatu.

Riproduzione di aloe da scorci

Cutting hè ancu una manera simplicia di riprutazione di aloe. Hè rializatu, cum'è regula, in a primavera o l'estiu, quandu u razziusu passa u megliu. I bianchi di l'aloe ci anu fattu esse in longevuli di 10-12 cm. Queste esceculi anu aghjustatu da parechji ghjorni finu à chì e taglioli sò stati secchi. Allora u postu di u cuteddu hè cupartu da u carbonu. U rinfriscanti di u cuntinuu cù a riti nimi, i tagliati sò stati à una prufundità di 1 cm à una distanza di 4 cm l'una di l'altru. Ùn avete micca bisognu di l'acqua di e tingdi. Inoltre, ùn spruverete, altri ùn esse scorrerete. Quandu i tagliati apparentanu i radichi, hè pussibule cultivà e cimei potted plants. Per fà questu, preparanu una mezchea di turf, foglia terra è a rina in parechji partes, pudete aghjunghje un pocu carvuni.

Aloe - propagazione fugliale

U metudu di a ripruduzzione per fogliu hè simili à staciuti. U zuppina si deve currettamente cù u cuteddu, fendu un pocu di ghjorni in un locu secu finu à chì u cuteddu ùn s'assine micca. Dopu a processing the cut with charcoal, a spiaghja hè inserita sutta a pendenza di a punta più bassa in un pappu di rena ghjustu à una prufundità di 2-4 cm per a radicali, à volta di acqua.

Cumu spiegà l 'aloe vera top?

Tagliate a cima di l'aloe cù 5-7 foglie, hè messu in un dispenseu d'acqua finu à quellu dà radiche. E se lasciate pè qualchi ghjorni a siccà u cut, a cima hè planchjata in una mezora di torba-sabbia à 4-5 cm di profundità prima di l'enraptura.

A propagazione d'Aloe per e manni

Stu metudu di ripruduce hè pocu. Per a so implementazione, avete bisognu di cumprà i graneddi di l'aloe in a primu mannarii è di a pianta in un cuntinuu pocu suttante cù u sochianu chì cuntene di i pareti di u rinu è u luguru, a terra. A tampiratura ottima hè di 20 ° C. E chjerchji sò sempre sprazzate. Ùn intristuranu cun truvà sottu un lampu fluoriscente. Quandu ci sò sbuchbe, sò diveddi in tanti pignotti di pocu tanu.