Gladiolus - attrachjonu è cura in a terra aperta

Una bella, majestuosa fiore - gladiolus - serà sempre una decorazione vali in u loricu. Quantu parechji sfarenti sfrutti di cavalli ponu esse truvati in i prudutti è creanu una cumpusizioni sana. Gladiolu à ogni bouquet additiva charm è captivates cù u so aroma bella.

Prepareche lampi per u sembra

A piantazioni è cura di gladiolie in a pianta aperta ùn deve micca bisognu di più. Plantu a pianta cun lampadine. Avete bisognu à piglià cun prudenza cunsechje è pulisce a crosta. Sì truvate un postu seccu o spaziu, pudete pateparà. Pusendi u lampadine nantu à una superficia plana in un locu seccu luminoso, ma assicuratevi chì i raghji di u sole ùn falanu micca nantu à elli. Ùn rumpierà i tagliu. In dui simani, i lamperi "si svegliu" è sò pronti per u siverzu in u locu.

E seltazione è a preparazione di terre

I fiori ùn piaci micca di stà in l'ombra per un pezzu tantu, perchè deve esse elettu una piazza assicurata per elli. Hè impurtante ancu sapè quandu a pianta gladioli in terra aperta. U tarrenu per i lampadelle sò rinfriscati à deci diplmi, u pianu più pruduttu per a pianta hè cunsideratu a fini di aprili - u principiu di maghju. Se u locu hè bassu, pudete fà raligrarà manualmente, questu quì, fate in un capru di terra per falla un muntagna. A distanza da l'arburi è l'arburete ùn deve esse menu di 2 metri. Fate paisani sottu à i focu in a prufundità di 10 - 15 cm da a superficia. Pour a half teaspoon d'un fertilizante minerale è una piccula capanna di sabbia nantu à u fondu. Dopu, mette u lampu in u burcu è l'impiarlu cù a terra. Sè decide di situate i vostri gladioli in un pianu chjucu, da pudè assicurà chì a distanza trà i tote ùn hè micca menu di 25 cm.

Cuscenza per u gladiolus

Uni pochi ghjorni dopu à u pianta, i zuccuni di a pianta principianu di sviluppà da a terra. Cridimentu è cura di gladioli in u duminiu apertu precisa certu travagliu:

  1. D 'acqua . Cosa cura chì a tarra ùn hè micca siccà. L'acqua à a sera assai assai l'acqua i vostri fugliali annantu à 3 o 4 ghjorni è in ogni casu ùn avete micca nantu à e foglie di a pianta. In una staghjunata, hè bisognu di fà questu ogni 1 à 2 ghjorni.
  2. Scrivitevi . In questu, a to fede hè assai piacevule. Immediatamente dopu a rega, pianta cun gentilezza. Sì ùn avete micca, u gladiola ùn cresce in u mettenu bellu, o quì ci seranu bè ghjente nantu à questu. L'aria devene sempre per attruvarà i lampi di a pianta.
  3. Fertilizanti . I fertilizanti sò assaltate una volta di stagione cù e misure minerali. Truvareti in i magazini specializate. Fate a suluzione cumèntesi i struzzioni è u sopra à a terra nantu à a basa di u ciuperu gladiolus. Inoltre, manganese hè adupratu per a fecundazione. Dissolve in acqua finu à chì hè russu rilivutu è pour una fiore à a basa.
  4. Pest control. Ùn lasciate micca i biscuttori crescenu vicinu à a pianta, perchè d'elli nantu à e foglie di u gladiola pò andà spianate i cucinari è i bracciali preghjudizii. Inoltre, i pani avemu assorbutu tutte l'elementi utili di u tarrenu, chì impedisce chì u gladiolu si sviluppa.

S'è vo avete a cura di gladioli da u momentu di u sembra, in a mità di l'aostu u fiore hà da principiu a fioru u capretti. Finu à a fini di sittembri, ponu piacevi cù a so bellezza, ma, sicuru, se u tempu hè assolatu.

Furmagliu focu

À a fine di sittembri, quandu u tempu hè sempre calda, avete bisognu à taglià u troncu di gladiola è si vanu solu 2 cm sopra à u livante. Circa quattru ghjorni dopu à u cut, pudete sparà i lampi. Ùn tieghjerai ùn tira micca, per ùn deformà. Lavute e lampadine nantu à a terra, ma micca. Sceglite quelli chì anu cuminciatu à cunfagna è i ghjucalli. U restu si mannari sanu à u locu seccu à a temperatura di l'ambienti (1-2 ghjorni) è fate in un saccu di carta. Finu à a primavera, fate guardà u vostru gladiola in u frigorinu o in a cantina.