Tridente nantu à a stampa

Oghje, l'esperta accunsenu nantu à l'opinione chì hè a ghjustu nantu à stampa chì sò l'esercitu più efficace chì permette di truvà una bella belly line in pocu tempu. U vantagiu di questu esercitu hè ancu chì pò esse variatu cù apparatu supplementu, è ancu pò esse practicedable in u gimma è in un locu di a cità regularmente.

Cumu pudete torci?

E ghjuvati diretta sò un exercitu basatu chì devenu intrutu in tutti i cumplicati chì avianu i musculi addominali. Hè cusì simplice è efficace chì ignurandu ùn esse un gran sbagghiu. Tandu analizà cusì per fà esse tettone nantu à u pavimentu - questu hè a variante più famosa, perchè ùn ùn hè micca bisognu di più alcunu.

Chjappa in u pianu, fate i vostri ghjinochji, ùn lasciate e pede da u pianu. A manu attaccò à i coddi è u ventu nantu à a testa, i codo ùn devenu vede bè in i costi. Riparia una separazione lisosa di i pali da u pianu (ùn hè micca necessariu di scoglià più forte). Assicuratevi chì quandu fate, i vostri codici sò sempri questi à i bandei, è u quellu ùn hè micca pressu contr'à u pettu. Tra d'elli ci deve esse una distanza in quale u quellu chì pò esse facilmente. U cùagliu durante l'esercitu ùn deveria micca di ternà - vi sarete stretchjuli solu a forza di a vostra pressa. Repetite 3 avere 20 vechje.

I diritti tagliate nantu à a stampa aiuta perfetanu per formar un bellu zumme. Questu esercitu t'hà parechje scelte, per esempiu, torce laterale è reversu, chì aiutanu à travaglià i musculi abdominal oblicu è l'invintata pressu bassa, rispettivamente.

In più di a versione classica di attrezzione pè i musculi addominali, chì hè realizatu chjinata in u pavimentu o nantu à una rugna speciali, ci sò parechji variazioni di trisce in u simulatore chì pudendu cambià perfettamenti l'opzione classica per quelli chì assistenu regolarment a gimma.

Tridendu in u blocu

Questa versione di torcia cù u pianu hè a più effikaice per travaglià a parte media di a stampa, cumpresu per creà belli "cubbi". L'implementazione hè significativamente distinta da a versione classica.

Trascinate nantu à i vostri ghjinochji, pigliate e mani darrere di a testa, pigliate in u palmu di a manu un simulatore di bloccu. In questu locu, fate un exhalazione profundo è ghiacciolo in a direzzione di u rugitu (o piattaforma). Per disperse di ipositi in grassu è truvate una bella forma di l'abdomen, ci vole à fà ripetirete stu sercitu cù pianu u pesu mediu à 3 setze di 15-20 repetizzioni. Hè impurtante ùn mancassi cun vostri mani, ma per travaglià pricisamenti da a stampa, per sente a so tensione. Fate l'exercitu furiu, senza scherza.

Se u torchamento di a pruprietà hè fatta a pr a pressa abdominali è sopra a so parti suprana, allura l'utilizazione di u simulatore di bloccu permette una carica più intensa per esse dati à a parte media di a stampa. Queste esercii sò megliu esse realizatu in un cumplessu, in casu d'in isolatu.

Tridente nantu à una catedra romana

Questu hè un esercitu eccezziunale per a pressa media è suprana, chì si realice cun un simulatore speciale.

Posa nantu à a catedra romana, chì pusendu a pelvis completamente in u sediu, cù i vostri brazze crosce nantu à u to pettu è ripusenu li gammi in i rotuli. Pigliate un respiru intensu, possu a respira è bassu a torta sottu à e to cattivi. Dopu à questu, torci in fronte: raghjunghjenu a testa è e spalle di circa 30 o 60 grazzi cù u rispettu à u corpu. Sì hè difficiule per voi, pudete suscitarà u vostru torsu più altu. Quandu avete supranviatu a parte più difficiuli, exhale, è à a cima, sempre pause è sintinu a tensione di i musculi addominali. Dopu quì, andate à a pusizione di partenza. A cosa più chjaru hè di esercitarà l'esercitu cum'è u pratiche è lento, per quessa, i musculi travaglia, è micca a forza di un scherzu o inertzia.

In più, i torchi sò realizati nantu à un banc inclined, ma l'ascense pò esse cumpletu.