Stretching: Exercise

Stretching (or stretching) ùn hè micca solu una parti immensurabbilmente significante di qualsiasi settimani d'esercizii, ma dinò ancu una accetta incredibbilmente uttena chì in u stessu hè un efectu eccezziunale nantu à u corpu. Ùn avete bisognu à seguità un esempiu: l'eserciziu di stretchiri sò a basa di u ioga, è u yoga pussedi una bona influenza bè à u corpu è l'umore.

Stretching effect

Stretching classes ùn sò micca solu una parte impurtante di u warm-up o spartimentu, chì vi permette di rilassate i musculi è cusì evitari un sindromu forte di u doru dopu l'entrenamentu. L'impattu di e lezziò di stigliu nantu à u corpu umanu hè assai più largu:

  1. Stretching for the feet hà un effettu stimulanti generale nantu à a circulazioni di sangue è ancu a circulazione limfatica.
  2. Ancu l'estensioni di stinziu simplici per i principianti anu un putente effettue di rinfrescante è, per esegule, anghjulu micca solu di u dulore fisicu, ma ancu trè disordini di u corpu causatu da l'estresse di u sistema nervuali o di una situazione stressanti.
  3. Strength stretching li permettenu di sentu slim è flexible, in addition, a furmazione constante inevitabbile porta à a better posture.
  4. Ancu s'è prufiziate stretchjendu in casa, queste esercitze hà da avè un grandu effettue nantu à u corpu in generale è sia quantunque ritentinu u prucessu di l'anzianu, chì vi permettenu esse bella per parechji anni.

Sè ancu usendu a musica relajante per strì, e pratiche ùn devi inevitabbilità in una dispusizione calmna è splendida di u spiritu.

Stretching: un ghjocu di esercii

Mentre facia l'eserciziu, assicuratevi di vede a vostra respirazione: ùn hè micca bisognu di ritornu, hè impurtante chì hè lisu è rítmicu. Allora, u complexe cunsiste in 10 simule exercici:

  1. Standing on tiptoe, sullivate e mani, è stendi cun piacè, mentre allughjà i vostri braccia, spalle è pettu. Mantene durante 5 segundos.
  2. Mentre standing, portate e vostre mani darrere u so spinu, aghjunghjenu i palme à u lock, stende u ventre, aiuta à alcuni a dorsu di u meliculu, è avantaghju avanti bassa quantu possibili. A volta ùn deve chjappu, senza culonie! Mantene a pusizione per 15-20 seconde.
  3. Da a pusizione persunale, fate i vostri ghjinochji è impetu maghju, in questa position, toccu u pianu cun le mani. Dopu quì, arritti à i vostri ghjinochji è sughjettu in a postu 15-20 seconde. Dopu, aghjau a vostra spinta è fate finta dighjà i perte per tornà à a so pusizioni originale.
  4. Rise steadily, dissi in a vostra stomacu, ponite e so perte aparte è ascultendu u pettu. Pò a to manu diritta nantu à a parte alta di u to squadra di u ghjustu, è fà piglià a vostra manu manu nantu à a vostra testa. Aghjunghjite a vostra manu à a direzzione, cumu si prumesse di pressu u muru. Mantene durante 15 segni, da ritornu à a pusizione di partenza. Repetite l'exercitu per l'altra banda.
  5. Putevi i vostri pezzi più largu chì i vostri spalle, palmi in u pianu. Cù a to pettu righe, trascendu à u partitu, doblegamu a to piera orma (senza elevà u talianu di u pianu). Mantene durante 15 segundos.
  6. Fate nantu à a spalle, piglià u ghjinochju ghjucatu à u vostru pettu è manteneu per 5 sondi. Ripetiscenu cù una perna ligna per 10 sondi. Riparze per a perna ore.
  7. Fate nantu à a spalle, i ghjinochjate tiranza à u pettu, mentre chì tilting a testa à i vostri ghjinochji. Mantene durante 15 segundos.
  8. Fate nantu à a spalle, i ghjinochjuleghji cunde à u pettu, pigliate i petti cù i vostri mani. Pianu pianu à rimbursà e so gattuttivi (o per cumincià à a pusizioni maximu massimu). Mantene durante 15 segundos.
  9. Posa à u pianu in turcu, tilt your head à u side, pruvatu di impastallu nantu à a spalla. Mantene durante 5 segundos. Ripigliate per l'altra parte. Repetite duie volte.
  10. Posa à u pianu in turcu, vultà a testa è u sguardu nantu à a spalla. Mantene durante 5 segundos. Repetite per l'altra parte.

In modu, assai anu utilizatu stendu per a perdita di pesu, per esempiu, stinzendu regularmente i musculi di e verni di i peri, vi reducià u so vulumu! In u stessu, travaglia per altre parte di u corpu.