Etenzioni per a postura

A bella postura hè u sognu di ogni donna. Hè una prumuzione ùn solu di a salute, ma ancu dà grazia è a nubiltà. Ma se si a postura succumbera à l'agiru à un stilnamentu sedentariu (per esempiu, studiu o travagliu)? A risposta hè simplice. Avemu bisognu di corrigie urgente! Per questu avemu duvemu prupostu un set di esercizii per una postura curretta è bella. Aghjustassi chì tutte e tecniche ùn devi micca un risultatu immediata, è per l'effettu di e exerculamentu è a migliuranza di a postura, avete bisognu di almenu 3-4 simuli di a pratica di ogni ghjornu.

Cusì, eserciti per bona è ancu postura

Esercitu 1

Stand in una pusizioni nantu à quattru ardenti, i ghjinochji, armati diritti. Mantene a testa. Eghje disfunzioni cù i vostri back (cum'è un cat). Repetite 15-20 piace.

Exercise 2

Altra variazione di u primu exercitu. Fate nantu à quattru ardhe, anch'ellu à l'aghjustatu per spine, diritti armati. Avè chì a pusizione di u corpu devia esse sianu sicura (ùn avete micca curpitu in u bassu). Tire à u bravu drittu, è a riga di u lattice. Mantene in questa position per 2-3 segundos, da turnà à a pusizione di partenza. Repetite l'exercitu, cambiendu a pusizione di e mani è i pedi. Continue l'esercitu 15-20 volta, cù i braccialetti alternati.

3. Esercitu

Fate nantu à u to stomacu, postu u to pettu à e to mani, i peri. Allora pianu lentamente i so peri dritta (finu à quandu puderete). À u puntu supremu, fate per 2-3 segundos, è fate lentamente i peri finu à u pianu. Repetite l'exercitu 10-20 volte (se ti sere difficult à prima per fà, finite à 5).

Exercise 4

Allora, pusate i vostri poni nantu à u pavone, mette e so braccia davanti à voi. Ùn tiragmalà e so pedi da u pianu, pianu lentamente e mani u cuddaru superiore cum'è pudete. À u puntu supremu, fate per 2-3 seconde, è fate lentamente i vostri brazzi è u corpu à u pianu. Repetite l'exercitu 10-20 volta.

Per fà crescita a carica, allargate i vostri brazze davanti à voi è riunioni simultanissimu i vostri brazza è i peri.

Exercise 5

Eserciti per a volta (postura) pò esse realizatu è utilizendu agenti pèndeli. Per esempiu, pescuvaghi. Stand ind'è u pedi, anch'ellu à l'omandate, appena cuscì levà. Pettite e mani in fondu, in ogni mano nantu à un pesante. In l'ispirazioni, suscendu i spaddi, apparinate a pianta è tomba lentamente, facendu un exhalazione. Fate 2 settitivi di 10-15 ripplieri tutti. Per fà esse exercitu per a postura di a donna, hè abbastanza per avè 2 pesche di 0,5 kg. À u tempu, u pesu di pescuvaghi pò esse aumentatu.

Esercitu 6

Stand indipindente, perchè anch'iddi perch'elli sò largheghje l'ispalla. Mantene e mani darrere u so back in u "lock". Allora, senza elaburà i tacchi nantu à u pianu, fate una tilt forward (finu à 90 gradi). È alzà assezmente i mani cullighjati (cusì altìssenu puderà). Ùn bassu a testa, ma vede à fronte à voi. Mantene in questa position per uni pocu seconde e volte a pusizione iniziale.

Esercitu 7

Fate nantu à u to stomacu, cagiotti together. In ogni mano, piglià un pesu luminu. Aghjunghjite a parte alta di u troncu è egechere mani, imitannu natari. Scupi per 5-10 segni, secondu u vostru situ fisicu, è tornanu à a pusizione di partenza. U restu nantu à a piantta per 10-15 seconde e rimettimu l'esercitu.

Tutte e forze eserciti nantu à a pusizioni diretta sò megliu realizatu in cunjunzione cù e mette preventivi. Sò nome, fate cura nantu à cumu si tenevi, stand, vai. Ùn avete bisognu di stretchè a corda, u spine hà curvuli naturali, ùn circate micca l'eliminà. E fate micca sicuru chì e so spalle, mentri caminava, sò straggiati è abbassati, è a cima di u capu tene à cullà. Inoltre, assicuratevi chì u vostru lettu hè firmu è livellu. E sia salutariu!