Cumu si deflate u pettu?

Molti donne, sunnannu di un pezzu bellu è grandi, sò intensificati in a gimma in i diversi simulatori. Prima di capisce chì cumu per sguassà i petti di una ragazza, vale di dì chì ùn ci hè micca mossi in questa parte di u corpu, chì significa chì hè micca imposibile di aumentà a dimensione è cambia a forma di exerciti. In u mumentu, solu a cirurgia plastica pò purtà à issi sforzi. L'exercitu regulare hà bisognu à rinfurzà i musculari pettuali, chì aiuta à prevene di flabbità è di reducione u risicu di sbandite u pettu. In u risultatu, u pettu pari vena più belli è dura più longu a forma naturali.

Cumu si deflate u pettu?

Ci sò parechji esercizii chì permettenu di carricà i musculi di u pettu . Truverete rigulari, ancu in u cumplessu principale. Ogni eżerċitu hè ricunnumintatu di ripetutà in parechni approche 10-15.

  1. Push-ups . Emprinzammu per scopre da cumu per puterebbenu a pene in casa, cun un exercitu basu chì tutti sanu. Pudava micca solu i musculi di e mani , ma ancu i petti. Prima, puderete rializà push-ups da i ghjinochji, chì vi permette di reducirà a carica. Quandu i mossi si ponu più forte, pudete piglià una pusizioni tradiziunale. Per incrementà a carica nantu à i musculi pettuali, e mani anu deve situata più largu ca l'spalle. E volte è galla ci anu sempre a mantene. Se vulete pompà a parti suprema di u pettu, allura i peri ci anu aghjustatu nantu à una muntagna, per esempiu, nantu à una sedia. In l'eventu chì posate e to manu nantu à e so gemme, a carica si spende à a parti infermata di u vostru pettu.
  2. Prestore di caccia . Sì avete interessatu à cumu si pò pisà a pene da dà nascita, vale da vende cura di stu sercitu. Ùn deve esse dumandatu assai u sforzu, u principale hè daveru, u rolu di quale si pò esse realizatu da una buttiglia d'acqua o di sabbia. U pudete hè ancu cunsideratu un exercitu basu. Puderà esse realizatu nantu à un bancu, ma ancu in casu estremu in u pavimentu. In manu pigliate pettini di palmi avanti è stabiliscenu in una volta. U cumpagnu hè di sminisce i pescanti finu à i spaddi sò paralleli à u pianu. I overeverete sò mandati in direzzione diffirenti. Poi torna i mani in a postu iniziale è repite l'esercitu novu. Move lentamente senza scegnu. Se a testa hè sopra à a pelvis, a carri questa nantu à a parti suprema di u pettu, è se contru, ma in a parti più nica.
  3. Criatura di pescuvaghi . Un altru esercitu efficace, chì deve esse in u cumplicatu di e persone interessate, cumu sippellule à i petti di donna. A più carica hè acquistata da i musculi pettuali. Mentre chì in a vostra volta, mantene bracciale in armali estensi, perchè e vostre mani ti sguardi nantu à l'altri. U duminiu hè di sprezza i vostri braccia à i banchina à u livellu chì e spaddi sò parallella à u pianu. Riturnà à a pusizione di partenza è ritenuta torna. Pudete torcà i vostri cóbiti un pocu.