Lizzie Miller

In l'ultimi anni, a nuzione generale chì ùn anu seguitu chì un mudellu - una ragazza alta cù peri longhi è una vera manca di pettu hè cambiatu significativamente. Pò esse cunfidenza chì u mondu mudernu hè statu dispostu di ricunnosce u fattu chì a bellezza hè un cuncettu relativo. Forsi queste hè per quessa chì e zitelli chì anu capu di ottene u successu in l'attu di mudeli graziunatu à e so formi magnifichi diventanu sempri più. Unu di tali mudeli muderni muderni di a categuria "plus size" hè u mudellu Lizzy Miller. Cu una altezza di 185 cm, a zitella hà un pesu di circa 80 kilogrammi, è à a stessa volta si sia assai fimminosa è attraente.

Uni pochi d'anni fà, e foto di una zitella chì ùn era micca statu mudificatu da retouching littiralmente inchja l'internet globale. In questu casu, parleremu di una riserva di foto Lizzie Miller per a rivista glossy americana Glamour. Quandu u libru di a rivista cù e fotos de Lizzie fughjia nantu à a vendita, decenii di millaie di lecturi accuminzaru a venutu à l'uffiziu editoriale di a publicazione, chì si dichjarò chì era u ritrattu di foto più originale in a storia di l'esistenza di a rivista. Dopu un debut successu, u mudellu Lizzie Miller diventa a veru heroina di a seccion Vogue Curvy. Inoltre, hà ancu fattu suggerimenti per intervene in a manifestazione di a Mercedes-Benz Fashion Week.

I cambiamenti paradosi in u mondu di a industria di a moda, pari, hè digià vicinu à u cantonu. Infatti, oghje numerosi casi di e caseroni sò sempri più in a ricunniscenza di a diversità di forme femine. È cusì, apre i assai pussibuli per i zitelli cun forme imperfetimi. In quantu à Lizzie Miller, oghje questa nia cù una figura standard ùn hè di pruvvidenza per questi marche di u mondu com Agent Provocateur, Gucci, è Dolce & Gabbana.